در گفت‌وگو با خبرفوری مطرح شد؛

آیا پروژه حذف عارف کلید خورده است؟ / موسوی لاری: بنای تغییرات عجیب و غریب را در بدنه اصلاح‎طلبان نداریم

عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: اصلاح‎طلبان در وضعیت امروز بنای تغییرات عجیب و غریب را در مقطع فعلی ندارند.

آیا پروژه حذف عارف کلید خورده است؟ / موسوی لاری: بنای تغییرات عجیب و غریب را در بدنه اصلاح‎طلبان نداریم

عبدالواحد موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده مبنی بر ایجاد تغییرات در بدنه اصلاح‎طلبان اظهارکرد: در طول 7-6 سال اخیر یعنی از اواخر سال 91 تا سال 97 یک مشی کاملا تعریف شده‎ای را اتخاذ کرده است که حرکت براساس تصمیمات جمعی وجبهه‎ای صورت می‎گیرد از این رو به همین دلیل ما در چند سال اخیر در انتخابات توقیفات خوبی به دست آوردیم.

وی خاطرنشان کرد: شورای سیاستگذاری اگر بنای ایجاد تغییرات و یا ترکیب جدید داسته باشد فقط به این دلیل است که احزاب و جریانات اصلاح‌طلب روی این روال تاکید دارند که ما نمی‎خواهیم تجربه این چند سال اخیر را از دست بدهیم و ما بنا داریم به صورت یک جبهه دارای راهبرد مشخص کار خود را ادامه دهیم و این مبنا کاملا مورد تایید ماست.

عضو مجمع روحانیون مبارز اظهارکرد: افرادی زیادی در مقاطع مختلف در قالب نقش‌‎های مختلف در بدنه اصلاح‎طلبان مطرح بودند اما بدون شک طرح افراد و اسامی جدید به معنای حذف دیگران نیست.

موسوی لاری اظهارکرد: نحوه فعالیت اصلاح‎طلبان در شرایط امروز مشخص است از این رو باتوجه به رویکردهای فعلی بنای تغییرات عجیب و غریب در بدنه اصلاح‎طلبان را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‎طلبان در وضعیت امروز با تجربه 7 سال اخیر از حرکت جمعی و جبهه‎ای فاصله نخواهند گرفت و به مسیر خود با همین روش ادامه خواهند داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ع
    0

    اصلاح طلبا بیخاصیت ترین هستن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها