در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

انتقاد عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از بی‎نتیجه ماندن طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان/ اعضای مجمع تشخیص سریعتر وارد عمل شوند

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بی‎نتیجه ماندن طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان در مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

انتقاد عضو کمیسیون اصل 90 مجلس از بی‎نتیجه ماندن طرح رسیدگی به اموال و دارایی مسئولان/ اعضای مجمع تشخیص سریعتر وارد عمل شوند

فرهاد تجری عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره طرح رسیدگی به اموال مسئولان که چندسالی در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت مانده است اظهارکرد: این طرح در حال حاضر در حوزه کاری نمایندگان د مجلس شورای اسلامی قرار ندارد و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در این باره تصمیم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از اولویت‎های اساسی مجمع تشخیص مصلحت نظام است که بنده اطلاع ندارم که چرا تا به امروز عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: تحقق و اجرایی شدن این طرح بدون شک ابعاد بسیاری خوبی در جامعه و افزایش ارتباط میان مردم و مسئولین خواهد داشت که امیدوارم هرچه زودتر شرایط لازم برای تحقق و عملی شدن آن فراهم شود.

تجری در ادامه با اشاره به اینکه مردم از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی پیرامون برخورد با مفاسد اداری و مالی برخی از مسئولین توقع دارند اظهارکرد: بنده براین باورم که نمایندگان باید در جهت حمایت از مطالبات مردم به خصوص در حوزه فساد با جدیت بیشتری وارد عمل شوند چرا که بدون شک استفاده از اموال بیت‎المال خیانت در امانت است.

وی تصریح کرد: امیدوارم اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هرچه سریعتر در جهت رسیدگی به طرح اموال و دارایی‎ها مسئولان وارد عمل شوند تا شبهات ایجاد شده در این راستا در فضای عمومی جامعه از بین برود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خدمتگذار
    0

    با سلام فکر نکنم در ایران کسی جرات کند طرح رسیدگی به اموال مسئولان را اجرایی نمایدچونخیلی خیلی ها باید جواب بدهند و ولی سالهای زیادی گذشته است. باز هم دیر نشده اگر می خواهید مسئولان و کشوری پاک دست داشته باشید حداقل از نفرات جدید شروع کنند. یک کمی از بلاد کفر یاد بگیرید. باتشکر خدمتگذار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها