واکنش توهین آمیز معاون وزیر به گرانی‌ها!

معاون وزیر صنعت در واکنش به این سؤال

واکنش توهین آمیز معاون وزیر به گرانی‌ها!

حسن یونس سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش گرامیداشت روز ملی اصناف در پاسخ به این سؤال خبرنگار که "مردم این روزها از شما با عنوان مرد شماره یک تنظیم بازار کشور خیلی انتظار دارند، چه‌کارهایی را برای پاسخگویی به این انتظارات دردستور کار دارید؟"، اظهار کرد: «من از رسانه‌ها انتظار دارم که این‌قدر چرت‌وپرت به مردم نگویند تا ما حرف‌هایمان را بزنیم».

وی افزود: «من قصدی برای صحبت در این شرایط نداشتم».

معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اینکه "مردم از شما به‌عنوان مسئول انتظار تنظیم بازار را دارند؟" با خنده گفت:«چه انتظاری دارند؟».

سینکی در پاسخ به اینکه "برای تنظیم بازار چه اقداماتی را در دستور کار دارید؟"، گفت: «من به شما نباید جواب بدهم».

وی هنگامی که با این جواب خبرنگار مواجه شد که رسانه‌ها نماینده مردم هستند و مردم انتظار پاسخگویی مسئولان را دارند، گفت: «شما خبرنگار هستید و نماینده مردم نیستید».

بنابر این گزارش، وزیر صنعت، معدن و تجارت چندی پیش در ابلاغی تمام اختیارات خود را در کارگروه تنظیم بازار به سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی خود واگذار کرده است.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی
    0

    جناب سینکی شماباحسابهای میلیاردی نماینده مردم هستیدکه خبرنگارومیگی شمانماینده مردم نیستیدخداازتون نگذره که شماداریددرحق این مردم ظلم میکنید

  • ناشناس
    0

    از کسانی که وظیفه ی خدمت گذاری به گردن دارند مانند این آقای معاون وزیر صنعت و لی در عمل با رعیت بمانند ارباب خود کامه ی بزرگ رفتار می کنند بیش از این گونه توهینهای گستخانه در حق رعیت باید توقع داشت؟؟؟!!!

  • اسحاقی
    0

    سلام چون وزیر و معاونین خود چرت و پرت گو هستند و درک درستی از معیشت مردم و مشکلات ندارند نباید بر انها خرده گرفت باید تلاش کرد با اطلاع رسانی افراد صالح و کارامد را جایگزین کرد و از امثال وزیر راه و این اقا در جایی که لیاقت دارند و میتوانند فایده داشته باشند استفاده کرد که البته غیر ادمیزاد کارایی بیشتری درانجا دارد

  • محمد
    0

    سلام فقط باید گفت واقعا ما ملت متاسفیم برای همچین مسول نالایقی که کمترین دغدغه اش مشکلات مردم هست

  • علی
    0

    اسمش ۸ درصد است باید بگوید۱۰۰ درصد . تمام اجناس دو یا سه برابر شده . والله که چقدر این مسئولین پر رو تشریف دارند.

  • غفور خلفیان
    0

    آیا کسی هست در ملاح آم گوش این معاون را ببره تا درس آلبرت بشه برای دزدان و اختلاس گران اقتصادی ک دامن ب گرانی نزنند و اینقدر خون ملت را نمکند ن نیست واقعا نیست یکی حقدار ک یاوه گویی کنه یکی حقش از انقلاب میگیره یکی خودش بنیان گذار صنعت معدن است یکی هم با آنهایی ک میگن قدرت دستشون توی یک کاسه است پس لطفا شماهم هی چنین مطالبی را عنوان نکنید ک مردم ببینند و بشنوند خدارا خوش نمیاد

  • بهنام
    0

    من اگه جای خبرنگاران بودم تا آخر عمرم از این آقا سوال نمیپرسیدم و حتی توی صورتشم نگاه نمیکنم. همینها هستن که به خاطر صندلی به این و آن باج میدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها