ساز‌ و‌ کار تقویت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تدوین می‌شود

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین جلسه راهکار‌های لازم برای تقویت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی و تصمیمات لازم در این‌باره اتخاذ می‌‌شود.

ساز‌ و‌ کار تقویت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تدوین می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: در اولین جلسه راهکار‌های لازم برای تقویت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی و تصمیمات لازم در این‌باره اتخاذ می‌‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تنها رسیدگی به شکایات واصله از نمایندگان نیست، افزود: پیشگیری از برخی اتفاقات، اقدامات و اظهارنظر نمایندگان که به وجهه مجلس لطمه وارد می‌کند، مهمترین هدف تشکیل این هیئت است. در حال حاضر اگر نماینده‌ای برخلاف مسائل ملی اظهار نظر کند و شکایتی از وی نشود، هیئت نظارت ورود چندانی به این موضوع ندارد لذا باید ساز و کاری در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان فراهم شود.

حجت‌الاسلام سلیمی با بیان اینکه هیئت نظارت تاکنون در مورد نمایندگانی که در جلسات صحن و کمیسیون‌ها با تأخیر و غیر‌منظم حضور می‌یابند، ورود چندانی نداشته است، اظهار داشت: به نظر باید ساز‌و‌کار لازم در این زمینه تدوین شود.

منبع: تسنیم

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها