تصادف و واژگونی خودروها در جاده‌های استان همدان

از ابتدای تابستان امسال سه مورد تصادف و واژگونی خودرو در جاده های استان همدان اتفاق افتاد.

تصادف و واژگونی خودروها در جاده‌های استان همدان

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: دیروز سه تصادف جرحی در جاده های برون شهری استان همدان روی داد و خوشبختانه با توجه به اینکه سرنشینان کمربند ایمنی بسته بودند و ایربک خودرو ها باز شد تلفات جانی نداشتیم.
وی با بیان اینکه دیشب در جاده همدان- رزن و جلوی نیروگاه شهید مفتح یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه تریلر برخورد کرد و هر دو شدند افزود: خوشبختانه راننده تراکتور از خوردو پایین پرید و راننده تریلر کمربند ایمنی را بسته و ایر بک خودروی او باز شد، تا تلفات جانی نداشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در تصادف عصر دیروز هم به علت تخلف دنده عقب رفتن خودروی تاکسی در جاده ی ملایر - همدان با یک دستگاه پراید موجب واژگونی خودروی پراید شد و سرنشینان آن علی رقم باز شدن ایر بک و بستن کمربند ایمنی به شدت مجروح شدند.

سرهنگ عزیزی از تصادف یک دستگاه خودروی برلیانس با یک دستگاه کامیون هم خبر داد و اظهار داشت: این تصادف هم به علت خواب آلودگی راننده خودروی برلیانس در گردنه دخان روی داد.

وی بر استراحت مناسب رانندگان و ورود ممنوع بودن خودروهای کشاورزی در آزاد راه ها و بزرگراه ها تاکید کرد و افزود: با توجه به افزایش تردد خودروها در جاده‌های برون شهری رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تضمین کننده سلامت مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها