اتفاقی وحشیانه؛زنان را به زور وارد اتومبیل کردند و...

پلیس اعلام کرده است که پنج فعال هندی ضد قاچاق انسان در حال انجام نمایش خیابانی در ایالت شرقی جارکند به زور اسلحه ربوده شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند.

اتفاقی وحشیانه؛زنان را به زور وارد اتومبیل کردند و...

پلیس به بخش هندی بی‌بی‌سی گفته است زنان را به زور وارد اتومبیل کرده و به آنها تجاوز کرده‌اند.

پلیس می‌گوید تحقیق در باره این حادثه آغاز کرده اما کسی دستگیر نشده است.

زنان در ناحیه دورافتاده خونتی با یک سازمان غیر دولتی برای ارتقای آگاهی مردم در مورد قاچاق انسان مشغول کار بودند.

یک مقام ارشد پلیس محلی به نیراج سینها، گفت که "این دختران پس از انجام نمایش راهیمدرسه محلی شدند و تقریبا در همان زمان تعدادی افراد مسلح به مدرسه رسیدند و پنج دختر عضو گروه نمایش خیابانی را ربودند، آنها را به جنگل بردند و مورد تجاوز قرار دادند".

یک مقام دیگر پلیس گفته است که این پنج زن در شرایطی امن تحت حفاظت پلیس هستند.

مقامات محلی معتقدند که مهاجمان ممکن است اعضای گروهی باشند که شدیدا مخالف ورود "بیگانگان" به منطقه هستند.

این گروه که از حمایت مردم قبیله‌ای این ناحیه برخوردار است، حتی با گذاشتن آگهی‌هایی در مورد ورود به این منطقه به بازدیدکنندگان هشدار داده است.

در هند در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۰ هزار مورد تجاوز جنسی گزارش شده است. با این حال از آنجا که قربانیان تجاوز آگاهی دیگران از این موضوع را باعث ننگ می‌دانند، تجاوز و آزار جنسی را گزارش نکرده‌اند.

تحقیق درباره خشونت جنسی در هند از زمان تجاوز و قتل یک دانش آموز در اتوبوسی در دهلی در سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است. حادثه اخیر زمانی روی داده که هند همچنان شاهد موارد متعدد تجاوز و آزار جنسی بوده است. در ماه آوریل، گزارش تکان‌دهنده تجاوز به کودک در منطقه کشمیرهند در سرخط اخبار جهان قرار گرفت.

ایالت جارکند هم اخیرا به خاطر اینکه سه دختر نوجوان در حوادثی جداگانه در این ایالت مورد تجاوز قرار گرفته و زنده سوزانده شدند در کانون توجه قرار گرفت.

منبع: فرتاک نیوز

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها