زندگی علیرضا بیرانوند سوژه روزنامه پرتغالی

زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار با پرتغال به سوژه گزارش این روزنامه تبدیل شده است.

زندگی علیرضا بیرانوند سوژه روزنامه پرتغالی

تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ روز دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه رکورد که سوژه های مختلف تیم ملی ایران را منعکس کرده است، در گزارشی به زندگی الهام بخش علیرضا بیرانوند دروازه تیم ملی ایران پرداخته است.

این روزنامه نوشت: «بعضی از زندگی ها هستند که الهام بخشند. علیرضا بیرانوند یکی از این افراد است. خانواده او به وی اجازه نمی دادند که فوتبال بازی کند و برای همین مجبور به ترک خانواده اش شد. بیرانوند در مصاحبه ای با گاردین گفته بود که پدرش از او خواسته بود کار کند و حتی دستکش و لباسهایش را از وی گرفته بود ولی بیرانوند بدون آنها بازی می کرده است.»

در ادامه گزارش رکورد آمده است: «این بازیکن جوان به تنهایی به تهران پایتخت ایران رفت. او در کارخانه و کارواش کار می کرد و در تمرین بعضی از تیم ها هم حضور می یافت ولی او را رد می کردند. او مجبور بود مدتی با هم تیمی هایش هم خانه شود. بیرانوند گفته است که برای رسیدن به رویایش مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ولی نمی خواهد گذشته اش را فراموش کند.»

منبع: مشرق

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها