پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2018 در آمازون

فروشگاه کتاب آمازون به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش کتاب‌های الکترونیک و چاپی آمارهای متعددی از میزان فروش کتاب در سایت خود اعلام می‌کند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2018 در آمازون

فروشگاه آنلاین آمازون به عنوان بزرگترین مرجع خرید کتاب‌های الکترونیک و چاپی در زمان‌های مختلف گزارشی از عملکرد خود و همچنین آمارهایی از فروش کتاب‌ در سایت خود ارائه می‌کند.

این فروشگاه در گزارشی بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های نیمه اول سال 2018 را اعلام کرده است. به گفته آمازون این کتاب‌ها به دو نوع چاپی و الکترونیک در دسترس است:

تحصیل کرده: یک سرگذشت نوشته تارا وستوور

نویسنده این کتاب بعد از پشت سرگذاشتن یک بیماری سخت توانسته از دانشگاه کمبریج مدرک دکتری خود را دریافت کند. وستوور در این کتاب خاطراتش از مبارزه با بیماری و استفاده از داروهای گیاهی و همچنین زندگی یک منطقه کوهستان را تعریف می‌کند. شرایط زندگی او و اراده‌اش برای رهایی از بیماری به طور حتم برای هرکسی جالب خواهد بود.


تنهایی طولانی نوشته کریستین هانا

قهرمان این رمان سرباز آمریکایی به نام «ارنت آلبرایت» نام دارد که بعد از جنگ ویتنام به کشور خود بازمی‌گردد و با شرایط سخت آنجا روبرو می‌شود. بعد از جنگ حالات روحی و روانی آلبرایت تغییر کرده و در جامعه مدرن آمریکا برای او شغلی وجود ندارد به خاطر همین تصمیم می‌گیرد همراه خانواده به منطقه آلاسکا مهاجرت کند.

دزد پرنده نوشته کرک والاس جانسون

داستان این کتاب که ترکیبی از وقایع تاریخ جمع‌آوری کلکسیون‌های پرندگان و تجارت آنها در کنار یک داستان جنایی موجب جذابیت بالای آن شده است. در کتاب ماجرای عجیب دزدیدن پرنده‌های مرده و تجارت پرهای آنها روایت می‌شود.

زنی در پنجره نوشته ای.جی. فین

این رمان ماجرای زنی منزوی و گوشه گیر است و کار روزانه‌اش تماشای فیلم‌های قدیمی و نگاه کردن به دیوار خانه است. او به طور اتفاقی شاهد قتلی است که زندگی‌اش را تغییر می‌‌دهد. آنا فاکس بعد از مشاهده این قتل مجبور است یا ساکت بنشیند و به زندگی گذشته خود ادامه دهد یا اینکه کاری بکند.


دختران بیشتر می‌سوزند نوشته شوبها رائو

داستان کتاب درباره زندگی دو زن جوان با دو سبک زندگی متفاوت از جامعه هندوستان است که آرزو دارند به خارج از کشور مهاجرت کنند ولی در آنجا شرایط زندگی را بسیار متفاوت با زندگی قبلی خود پیدا می‌کنند. این دو با خطرات بسیاری در مسیر خود مواجه می‌شوند ولی در نهایت یکدیگر را پیدا می‌کنند.


راهی که رودخانه می‌شود نوشته فرانسیسکو کانتو

در این کتاب نویسنده خاطراتش را از زندگی در مرزهای جنوبی آمریکا و ماجرای مهاجرت مردم مکزیک به آمریکا را روایت می‌کند. وی متولد مادری مکزیکی و پدری آمریکایی است که شغل پدر به عنوان مرزبانی را انتخاب می‌کند ولی با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. به او خبر می‌دهند که مادرش در مکزیک در حال مرگ است. او تصمیم می‌گیرد برای ملاقات مادرش به مکزیک برود ولی دیگر به آمریکا باز نمی‌گردد.

زن الکتریکی نوشته تسا فونتین

بسیاری از مردم دوست دارند در مشاغلی مثل سیرک کار کنند ولی هیچ کدام عملاً وارد این مشاغل نمی‌شوند. فونتین از این دسته نیست و به آرزویش برای وارد شدن به شغل نمایش در سیرک‌های مختلف می‌رسد. او خاطراتش را از سال‌های نمایش در سیرک را در کتابی نوشته است که با استقبال زیادی مواجه شده است.


کودکان خون و استخوان نوشته تامی آدیمی

داستان کتاب درباره جنگ‌های داخلی آفریقا و مشکلاتی است که کودکان این کشورها با آن مواجه هستند. این رمان از زبان دختری نوجوان روایت می شود که در نیمه‌شبی تمام زندگی‌شان توسط افراد غریبه نابود می شود.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسین
    0

    چطور میتوانم از افغانستان سافت کتاب های جدید را دانلود کنم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها