مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران استعفاء داد

در پی تشکیل جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران مجوز فعالیت واحد آموزشی دوره اول متوسطه غیردولتی غرب تهران لغو شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران استعفاء داد

موضوع مدرسه دوره اول متوسطه غیردولتی معین منطقه ۲ تهران در جلسه شماره ۸۷۰ شورای نظارت بر مدارس و مراکزغیردولتی شهر تهران در ۹۷/۳/۲۲ مطرح و بر اساس مصوبه آن شورا، مجوز تاسیس موسسه لغو و مدرسه فوق الذکر تعطیل اعلام شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: بر این اساس تدابیری اتخاذ شده تا دانش آموزان این مدرسه با هماهنگی‌های صورت گرفته در سایر مدارسی که تمایل و شرایط ثبت نام دارند ساماندهی شوند و خللی در امر تحصیل آنان ایجاد نخواهد شد.

همچنین به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در پی استعفای ناصرکوهستانی، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران، هوشنگ میرشفیعی به عنوان سرپرست این مدیریت معرفی شد.

در این مراسم مهندس باقری، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تلاشها و خدمات کوهستانی در دوران تصدی مسئولیت در این منطقه قدردانی کرد.

باقری تصریح کرد: امیدواریم آقای میرشفیعی با توجه به توانمندی ها و تجربیات ارزشمند و طولانی خود در حوزه تعلیم و تربیت، بتواند منشاء خدمات ارزنده در منطقه باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این مراسم تاکید کرد: آبادانی و توسعه پایدار و پیشرفت هر جامعه و کشوری مرهون نیروی انسانی توانمند است و برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و توانمند ابتدا باید در خانواده و سپس در مدرسه به ویژه دوره پیش دبستانی و ابتدایی سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: به همین دلیل توجه و اهمیت به مدرسه و معلم برای کشور ما یک ضرورت بنیادی است و اگر معلم و مدرسه تقویت شوند بی تردید، شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی خواهیم بود.

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها