کدام وسایل اجازه ورود به هواپیما را ندارند

به همراه داشتن برخی از وسایل در داخل هواپیما ممنوع است و خطراتی را به همراه دارد که بهتر از از حمل آن جدا خودداری شود.

کدام وسایل اجازه ورود به هواپیما را ندارند

وسایل ممنوع داخل هواپیما ، چیزهایی که نباید داخل هواپیما ببرید

سفرهای هوایی و مسافرت با هواپیما تقریبا قوانین بیشتری نسبت به سفرهای دیگر دارد برای همین کنترل های بیشتری در گیت های فرودگاه و حتی داخل کابین انجام می شود . مورادی که نباید داخل چمدان خود داشته باشید را حتما می دانید اما در این بخش ازنمناک ما مواردی را خواهیم گفت که نباید با خود به داخل هواپیما ببرید.


وسایلی که اجازه ندارید داخل هواپیما ببرید
1.گوی های برفی:

شما احتمالا زمان سختی را گذرانده اید تا کادوهای تعطیلاتتان را پیدا کنید و از نیروهای امنیتی بگیرید. گوی های برفی تنها حاوی 3.4 اونس مایع هستند، که به این معنیست که این گوی ها ،چیزی در حدود اندهزه توپ تنیس هستند. همچنین شما باید همه چیز را داخل یک کیف یک چهارمی بفشارید تا بتوانند در کنار باقی مایعات جا بگیرند در غیر اینصورت باید آن را داخل کیفی بگذارید که در قسمت مخصوص حمل بار، حمل می شود.

وسایل غیرمجاز در داخل هواپیما
کود:

باور کنید کودها می توانند یک عامل انفجار باشند، نیترات آمونیوم موجود در یک سری از کودها می تواند برای ساخت بمب نیز استفاده شود بنابراین کسانی که استعداد خوبی در به عمل آوردن گیاهان دارند، باید برای به دست آوردن کودشان تا زمانی که از هواپیما خارج می شوند ، صبر کنند.

مایع سفید کننده:

خوشبختانه شما برای یک تمیزی درست و حسابی در تعطیلات ، برنامه ریزی نمی کنید حتی در یک ظرف 3.4 اونسی یا داخل کیف هواپیمای مخصوص حمل بار، هم شما نمی توانید سفید کننده به داخل هواپیما بیاورید.

وسایل ممنوعه داخل هواپیما
شمشیر اسفنجی:

آن ها احتمالا نمی توانند آسیب زیادی برسانند، ولی TSA همچنان اجازه حمل آن ها در چمدان داخل کابین هواپیما را نمی دهد.

اسپری ضد خرس!

اگر شما قصد رفتن به کوهنوردی و کمپ زدن را دارید، برای خرید اسپری خرس(اسپری فلفل که برای خرس استفاده می شود) یا ترقه خرس ( وسیله ای که صدای بلندی تولید می کند تا خرس را بترساند) صبر کنید تا به مقصد برسید نه اجازه دارید در کیف داخل کابین و نه در قسمت باری هواپیما، حمل کنید.

این وسیله به کیف مخصوص قسمت حمل بار اختصاص دارد. به دلیل اینکه امکان دارد از آن به عنوان چماق استفاده شود، TSA اجازه حمل آن به داخل کابین را نمی دهد.

اتوی فر کننده ی مو :

این از معدود وسایلی است که اجازه حمل در کیف داخل کابین را دارد ،ولی نمیشود داخل کیف مخصوص قسمت حمل بار گذاشت ؛ اتوی فر کننده ی بی سیم دارای ماده ی بوتان است که اگر برحسب تصادف روشن شود، امکان دارد آتش بگیرد در کیف داخل کابین هم باید با یک پوشش امن پوشیده شود پس مطمئن شوید که این راهکارهای هوشمندانه را در مورد جمع کردن وسایل زیبایی، داخل کیف قابل حمل در کابین می دانید.

وسایل خطرناک داخل هواپیما
تابه های چدنی:

سرآشپزها نمی توانند زیاد هیجان زده شوند که لوازم پخت و پز به عنوان سوغات بگیرند شما می توانید لوازم پخت و پز چدنی را داخل کیف مخصوص قسمت حمل بار بگذارید، ولی داخل کیف مخصوص کابین امکان ندارد .چیز های بیشتری که می توانید یا نمی توانید داخل کابین هواپیما ببرید را چک کنید.

بیسکوییت های کریسمس:

هر کسی که در طول فصل تعطیلات به انگلستان سفر کند ، ممکن است هوس کند که بیسکوئیت های کریسمس را به عنوان سوغات ببرد خیلی مسخره است، آب نبات و دلقک های اسباب بازی، به اندازه کافی بی گناه به نظر می رسند ، ولی هواپیمایی U.K اجازه نمی دهد ، بیسکوییت های کریسمس و اسلحه صدا دار مهمانی ها هم در همه ی چمدان ها ممنوع هستند.

میله ی چوبی بولینگ:

بولینگ ممکن است نمونه یک بازی غیر لمسی باشد ، ولی TSA از این ترس دارد که برخی از مسافران اشتباه برداشت کرده باشند در صورتی که قصد دارید به عنوان سلاح از آن استفاده کنید، باید آن را داخل کیف مخصوص قسمت بار مخفی کنید. به اندازه کافی ،شگفت انگیز است که بدانید، که می توانید توپ بولینگ را همراه خود داخل هواپیما ببرید.

وسایل غیر مجاز داخل کابین هواپیما
پدهای ژلی حرارتی:

ژل داخل آن لزوما مایع است و شما نمیتوانید پد ژلی حرارتی به آن بزرگی را داخل کابین ببرید از پدهای حرارتی الکتریکی استفاده کنید و یا داخل کیف مخصوص قسمت حمل بار بگذارید.

اسپری فلفل:

شما نمی توانید اسپری فلفل را داخل چمدان همراهتان بگذارید و حتی کیف مخصوص قسمت حمل بار هم محدودیت های خودش را دارد هر نوع گاز اشک آور یا اسپری فلفل ،احتیاج به یک مکانیسم امنیتی دارد، که آن را از اسپری شدن محافظت کند و اسپری نمی تواند حاوی بیشتر از 2 درصد گاز اشک آور باشد.

1514

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها