کشف ۵۰ تن برنج فاقد مجوز در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران اداره پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در شهرستان زاهدان، ۵۰ تن برنج فاقد مجوز را به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند.

کشف ۵۰ تن برنج فاقد مجوز در زاهدان

ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در دپو ۵۰ تن برنج فاقد مجوز در یکی از محلات شهر زاهدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی، انبار دپو برنج های قاچاق را شناسایی کرده و جهت بررسی صحت و سقم موضوع به مکان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این مکان ۵۰ تن برنج فاقد مجوز به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف و در این رابطه یک متهم را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست: با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می‌شود در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.


منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها