میزو 16 با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و تقریباً بی‌حاشیه عرضه می‌شود

میزو 16 با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر و تقریباً بی‌حاشیه عرضه می‌شود

میزو، کمپانی چینی سازنده گوشی های هوشمند چند ماه پیش از گوشی Meizu 15 رونمایی کرده است ومدت زمان زیادی از به بازار آمدن این گوشی نگذشته است، اما بنیانگذار این شرکت حالا انتشار اخبار وسوسه کننده در خصوص پرچمداران میزو 16 و 16 پلاس را آغاز کرده است.

انتظار میرود که این کمپانی در ماه آگوست (مرداد- شهریور) از دو گوشی جدید خود رونمایی کند، گوشی هایی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و نسبت نمایشگر به بدنه بالا از برترین ویژگی های آنها به حساب می آید.
جک وانگ مدیرعامل و بنیانگذار کمپانی میزو، مستقیماً اطلاعات هیجان انگیزی از این گوشی ها منتشر کرده است. بنابراین اگر سیاست این شرکت مانند لنوو نباشد، می توان انتظار داشت که اطلاعات منتشر شده صحیح است. او ادعا می کند که حاشیه گوشی جدید میزو از آیفون X و Mi 8 شیائومی باریک تر است. از آنجاییکه نسبت نمایشگر به بدنه این دو گوشی مشخص است، میدانیم که هیچکدام از این دو نسبت چندان بالایی ندارند. نسبت نمایشگر به بدنه این دو گوشی در حدود 83 درصد است و بنابراین میزو 16 احتمالاً با نسبت 84 درصدی عرضه خواهد شد.

گزارش جدیدی که در خصوص این گوشی منتشر شده، ادعا کرده است که میزو 16 از دو چیپ ست متفاوت بهره خواهد بود. نسخه سایز استاندارد این گوشی اسنپدراگون 710 خواهد داشت، در حالیکه قلب تپنده نسخه بزرگتر چیپ ست اسنپدراگون 845 خواهد بود. با وجود اینکه خبر جدید از منبع رسمی منتشر نشده است، مدیرعامل میزو اعلام کرده که حداقل یکی از دو گوشی دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 خواهد بود.

منبع: سخت افزار

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها