خانم بازیگر:

انتخاب بازیگران زن بر اساس میزان زیبایی است

بازیگر زن سینما و تلویزیون گفت: وقتی تنها ملاک انتخاب بازیگر زیبایی باشد باید برای آن بازیگر و آن سینما تاسف خورد.

انتخاب بازیگران زن بر اساس میزان زیبایی است

شهرزاد عبدالمجید بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فاصله گرفتن و کم کاری در عرصه بازیگری گفت: من چند وقتی است که ترجیح می دهم کمتر کار کنم. پیشنهادات همیشه و همواره وجود دارد اما دوست ندارم در آنها بازی کنم زیرا اکثر کارها هجو و بی ارزش شده اند.

وی درباره غیبت خود در عرصه سینما افزود: واقعیت امر من همیشه به سینما فکر می کنم و بازی در این مدیوم را دوست دارم اما وقتی باندبازی های موجود در سینما از بین برود می توانم به این عرصه بیایم. بعضی می گویند به باندبازی در سینما معتقدند اما من به این مقوله ایمان دارم و معتقدم باندبازی سینما را نابود کرده است.

بازیگر سریال "نرگس" با اشاره به تجربه شخصی خود از باندبازی در سینما به خبرگزاری میزان گفت: بارها و بارها از نزدیک باندبازی در سینما را تجربه کرده ام. بارها شده که قرارداد سینمایی امضاء کرده ام و بعداً متوجه شدم که به جای من بازیگر دیگری را که رابطه داشته قرار داده اند.

وی با تاکید بر حاشیه سازی عمدی برخی بازیگران اضافه کرد: من کاری به درست و غلط بودن حاشیه های عمدی که برخی بازیگران برای خود ایجاد می کنند ندارم اما به عینه دیده ام که در بسیاری از دفاتر سینمایی بازیگران بر اساس میزان فالوورهای صفحه مجازی خود انتخاب می شوند و اصلاً کسی کاری ندارد که آیا این فرد توانایی بازی دارد یا نه. در صورتی که بسیاری از فالوورهای این بازیگران هم غیر واقعی است.

بازیگر فیلم "چهل" خرید و فروش نقش را ویرانگر دانست و اذعان کرد: تا وقتی به راحتی نقش می خرند و می فروشند، تا وقتی که بازیگران خودشان به خودشان رحم نمی کنند نمی توان امیدی به سینما داشت. من بارها پیشنهاد خرید نقش داشتم و اگر اسپانسر بود خیلی از نقش های مهم را بازی می کردم اما ترجیح می دهم اگر کسی سراغ من می آید به خاطر هنرم بوده و سابقه بازیگری ام برایش مهم باشد.

وی ملاک انتخاب بازیگران را نادرست خواند و ادامه داد: متاسفانه این روزها ملاک انتخاب بازیگران به بیراهه رفته و بازیگران براساس ملاک‌های هنری انتخاب نمی شوند. به عنوان مثال همچنان سی درصد از ملاک های اصلی انتخاب بازیگر زیبایی است که از نظر من همه چیز نیست. زیرا ما بسیاری بازیگران بزرگ را در سینما داریم که زیبایی چندانی ندارند.

عبدالمجید با اشاره به انجام عمل زیبایی در برخی بازیگران خاطرنشان کرد: عمل زیبایی را همه جای جهان انجام می دهند و اعتقاد دارم این عمل تاثیری در بازی بازیگر ندارد اما وقتی تنها ملاک انتخاب بازیگر زیبایی باشد باید برای آن بازیگر و آن سینما تاسف خورد. برخی می خواهند با آوردن بازیگران زیبا و دریافت پول از آنها جیب خود را پر پول کنند و به هنر اهمیتی نمی دهند.

منبع: ایران آرت

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها