مخالفت مجلس با بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح ساختار دولت

نمایندگان مجلس شورای، درخواست اولویت لایحه اصلاح ساختار دولت را بررسی و در نهایت با اکثریت آرا آن را رد کردند.

مخالفت مجلس با بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح ساختار دولت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 29خرداد) پارلمان، درخواست اولویت لایحه اصلاح ساختار دولت را بررسی و در نهایت با اکثریت آرا آن را رد کردند.

براساس این گزارش، بهارستان‌ نشینان در این جلسه، از مجموع 230 نماینده حاضر، با 103 رأی موافق، 90 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع با بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح ساختار دولت مخالفت کردند.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس در جریان بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح ساختار دولت، گفت: بررسی اولویت‌دار این طرح به این معنی نیست که هم‌اکنون با تفکیک یا ادغام وزارتخانه‌ای موافقت شود، بنابراین به این لایحه رای دهید تا بهانه دولت گرفته شود.

محمدعلی وکیلی عضو هیئت‌رئیسه مجلس نیز در تشریح دلایلش برای بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح ساختار دولت، افزود: رد لایحه تفکیک ساختار دولت بهانه دولت در تعیین تکلیف نشدن آن در مجلس است.

دولت با ارائه لایحه ساختار قصد دارد وزارتخانه‌های صنعت، معدن، تجارت، ورزش و جوانان و تعاون،کار و رفاه اجتماعی را از یکدیگر تفکیک کند که این مسئله با مخالفت برخی نمایندگان مجلس و کارشناسان مواجه شده، زیرا معتقدند که این امر، مغایر با کوچک‌سازی دولت است.

منبع:تسنیم

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها