بودجه نظامی ۷۱۶ میلیارد دلاری آمریکا توسط سنا تصویب شد

مجلس سنای آمریکا با حمایت از درخواست ترامپ برای تقویت و توسعه ارتش این کشور بودجه ۷۱۶ میلیارد دلاری نظامی را مورد تصویب قرار داد.

بودجه نظامی ۷۱۶ میلیارد دلاری آمریکا توسط سنا تصویب شد

به نقل از رویترز، مجلس سنای آمریکا با حمایت از درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور برای تقویت و توسعه ارتش آمریکا بودجه ۷۱۶ میلیارد دلاری نظامی را مورد تصویب قرار داد.

سنای آمریکا با ۸۵ رای موافق در برابر ۱۰ رای مخالف بودجه سالانه نظامی این کشور در سال ۲۰۱۹ که به دولت این کشور اجازه می‌دهد از ارتش در طیف گسترده‌تری از موارد در خارج از مرز‌ها استفاده کند را مورد تصویب قرار داد.

این طرح پیش از اجرا شدن باید در مجلس نمایندگان آمریکا نیز به رای گذاشته شود و بعد از تصویب باید به امضای رئیس جمهور آمریکا برسد.

براساس این طرح، ۶۳۹ میلیون دلار از بودجه سالانه دفاعی آمریکا صرف مسائلی نظیر خرید تسلیحات، کشتی و هواپیما و همچنین حقوق نیرو‌های ارتش خواهد شد و ۶۹ میلیون دلار نیز به درگیری‌ها و بحران‌هایی که درحال حاضر ارتش آمریکا با آن درگیر است اختصاص خواهد یافت.

سنای آمریکا همچنین اصلاحیه‌ای را مورد تصویب قرار داد که تلاش کاخ سفید برای آغاز دوباره روابط تجاری شرکت‌های آمریکایی با شرکت چینی زد تی ای (ZTE) را متوقف خواهد کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها