بلژیک با پیروزی قاطع مقابل پاناما جام را آغاز کرد

«شیاطین سرخ» در نخستین بازی خود در جام بیست‌و یکم موفق به کسب یک پیروزی قاطع شد.

بلژیک با پیروزی قاطع مقابل پاناما جام را آغاز کرد

در دومین بازی از روز پنجم جام جهانی 2018 و نخستین بازی گروه G، امروز (دوشنبه) تیم‌‌های ملی بلژیک و پاناما در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به میدان رفتند که این بازی را تیم پرمهره بلژیک با نتیجه قاطع 3 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در این بازی همان‌طور که انتظار می‌رفت، بلژیک با ستاره‌های هجومی‌اش همچون ادن ازار، کوین دی‌بروینه، دریس مرتنس و روملو لوکاکو نبض بازی را به دست گرفت و در اکثر دقایق بر توپ و میدان مسلط بود.

حملات گسترده تیم تحت هدایت روبرتو مارتینس در نیمه نخست با همه خطراتی که روی دروازه نماینده کونکاکاف ایجاد کرد به جایی نرسید و بازی دفاعی پاناما مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.

بلژیکی‌ها اما در نیمه دوم ناکامی‌شان در 45 دقیقه نخست را تلافی کردند و در فاصله کمتر از نیم ساعت سه گل به ثمر رساندند. نخستین گل شیاطین سرخ تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم با یک شوت سرضرب و قوسی توسط دریس مرتنس به ثمر رسید که یکی از زیباترین گل‌های دور نخست مرحله گروهی جام تاکنون بوده است.

در دقیقه 69 خاطر بلژیکی‌ها از بابت کسب پیروزی تقریباً آسوده شد زمانی که یک گل زیبای دیگر توسط روملو لوکاکو به ثمر رسید. بعد از بازیسازی زیبای ادن ازار و ارسال بیرون پای تماشای دی‌بروینه روی دروازه پاناما، مهاجم منچستریونایتد با یک ضربه سر شیرجه‌ای کار را تمام کرد.

تنها شش دقیقه بعد لوکاکو دومین گل خودش را به ثمر رساند تا بعد از کریستانو رونالدو برترین گلزن مرحله نخست مرحله گروهی جام باشد. همکاری اکسل ویتسل و دی‌بروینه با پاس عمقی ادن ازار همراه شد تا او در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان حریف توپ را از روی بدن او عبور داده و سومین گل بلژیکی‌ها را به ثمر برساند.

به این ترتیب در یکی از یکطرفه‌ترین بازی‌های جام بیست‌ویکم،‌ دومین پیروزی قاطع جام (پس از برد 5 بر صفر روز افتتاحیه روسیه مقابل عربستان) هم به نام شاگردان روبرتو مارتینس به ثبت رسید.

منبع: تسنیم

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها