تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی مقابل وزارت آموزش و پرورش

صبح روز دوشنبه ۲۸ خرداد ۹۷، جمعی از بازنشستگان فرهنگی مقابل وزارت آموزش و پرورش تجمع کردند.

تجمع اعتراضی بازنشستگان فرهنگی مقابل وزارت آموزش و پرورش

معلمانی که در سال ۹۶ بازنشسته شده‌اند، هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند. خواسته تجمع‌کنندگان، تامین منابع مالی و پرداخت پاداش پایان خدمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

بازنشستگان در تجمع اعتراضی خود، با امضای طوماری از وزارت آموزش و پرورش خواستند تا با توجه به پایین آمدن ارزش پول، معوقات آنها را تا بیش از این کم‌ارزش نشده، پرداخت نماید.

یکی از بازنشستگان معترض میگوید: بیش از نه ماه است که بازنشسته شده‌ام، اگر همان زمان پاداش پایان خدمت من پرداخت می‌شد، می‌توانستم یک سقف برای خانواده‌ام فراهم کنم، اما حالا با این گرانی و کم‌ارزش شدن پول، قدرت خرید پاداش من بسیار پایین آمده و نمی‌توان با این پول سرمایه‌گذاری کنم یا خانه‌دار شوم.

این بازنشستگان می‌گویند: پیش از این نیز بارها در اعتراض به تاخیر در پرداخت معوقات مزدی تجمع کردیم اما صدای ما را نشنیدند، امیدواریم این بار مسئولان به خواسته‌های ما توجه کنند.

این وضعیت در حالی است که پیش از این وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد به دلیل کمبود بودجه، پاداش پایان خدمت بازنشستگان در سال ۹۶، پرداخت نشده‌ است و هر زمان نقدینگی فراهم شود، این معوقات پرداخت خواهد شد و زمان مشخصی به بازنشستگان داده نشده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها