از داوری نوید محمدزاده در یک جشنواره تا دو اجرا در عمارت «روبرو»

نوید محمد زاده، نادر برهانی مرند و مسعود دلخواه به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد معرفی شدند.

از داوری نوید محمدزاده در یک جشنواره تا دو اجرا در عمارت «روبرو»

نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد از تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری به مدت چهار روز در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار خواهد شد.

نوید محمدزاده (بازیگر سینما و تئاتر)، نادر برهانی مرند(نویسنده و کارگردان) و مسعود دلخواه (استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر) به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد برگزیده شدند و مسئولیت قضاوت ۱۳ اثر نمایشی را از بین ۲۵۰ نمایشنامه ارائه شده به دبیرخانه جشنواره ، بر عهده خواهند داشت.

به گفته سید سام بهشتی ـ دبیر این جشنواره ـ هیئت داوری سه نمایش برگزیده را در این رویداد معرفی خواهد کرد.

پیش‌تر افسانه ماهیان (نویسنده و کارگردان)، حسن باستانی (پژوهشگر)، سید سام بهشتی (روزنامه‌نگار و منتقد سینما) و نادر برهانی مرند که به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر فعالیت خود را آغاز کرده است، مسئولیت انتخاب و بازبینی آثار راه یافته به نخستین جشنواره تئاتر شهرزاد را بر عهده داشتند.

***

دو نمایش "نبض" و "مویرگ" این شب‌ها در عمارت روبرو اجرا می شوند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، پرفورمنس آرت "نبض" کاری به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی نسیم عرفانی است. این اثر تا ۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت روبرو اجرا می شود.

محمد صادق ملک و محسن ابوالحسنی بازیگران این کار هستند و سایر عوامل این پرفورمنس عبارتند از: طراح گرافیک: پوریا احمدیان، صدا: حانیه موسوی، گروه کارگردانی: مارسل داوودی، محمد ابهری، مسعود لطفی، گروه عکاسی: محمد ابهری و مسعود لطفی.

همچنین نمایش " مویرگ" به نویسندگی و کارگردانی محمد کارخانه هر شب ساعت ۱۸ اجرا می‌شود. این نمایش داستان محکومانی است که در آخرین شب زندگی کنار هم هستند.

عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: حنانه جعفری نژاد، طراح صحنه: امید افرند، موسیقی آرش مبارکی، مدیر تولید: محمد وطنی، بازیگران: علیرضا شاندیز، امین محمودی، فرگل موسوی و فرناز فرآئیدی.

علاقه‌مندان می توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت نمایش‌ها اقدام کنند.

منبع: ایسنا

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها