۶۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کرمان و سمنان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۶۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های کرمان و سمنان خبر داد گفت: در این عملیات دو خودرو سواری پژو توقیف و دو نفر نیز دستگیر شدند.

۶۸۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کرمان و سمنان کشف شد

سردار روح الامین قاسمی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در پی هوشیاری ماموران نیروی انتظامی طی عملیات مشترک با استان کرمان انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور از رسیدن به پایتخت بازماند، ابراز داشت: در جریان این عملیات ۶۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه در اقدام ضربتی با اقدامات اطلاعان فنی و تخصصی مخفیگاه قاچاقچیان در بم شناسایی شد، افزود: پلیس سمنان با تعامل پلیس کرمان روز گذشته دو دستگاه خودرو سواری پژو را توقیف و در این رابطه دو نفر را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ در صدر برنامه‌های ناجا قرار دارد، ابراز داشت: نیروی انتظامی به شدت با عوامل قاچاق برخورد می‌کند که در این رابطه قاچاقچیان به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

قاسمی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

منبع: مهر

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها