همه بازی‌های جام جهانی از رسانه ملی پخش خواهد شد

پورمحمدی گفت: علاوه بر بازی‌های تيم ملی جمهوری اسلامی ايران ديگر بازی‌های اين مسابقات هم همان طور كه تاكنون به لحظه و مستقيم از تلويزيون پخش شده است در ادامه هم پخش خواهد شد.

همه بازی‌های جام جهانی از رسانه ملی پخش خواهد شد

علی اصغر پورمحمدی در واكنش به مصاحبه‌ای منتسب به خود در يكی از خبرگزاری‌ها كه در آن از احتمال پخش نشدن بازی تيم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ايران با تيم ملی اسپانيا خبر داده بود، افزود: فكر می‌كنم خبرنگار محترم اين خبرگزاری از حرف های بنده برداشت نادرستی داشته است چون من در آن مصاحبه هم تاكيد كردم كه همه مسابقات جام جهانی اعم از بازی‌های تيم ملی جمهوری اسلامی ايران و ديگر كشورها به صورت زنده و مستقيم پخش خواهد شد؛ همان طور كه تاكنون باگذشت چهار روز از مسابقات اين كار با تلاش همكاران رسانه ملی صورت گرفته است.

قائم مقام معاون سيما تدابير صورت گرفته از مدتها قبل برای پخش كامل و مستقيم جام جهانی 2018 روسيه را در مجموعه مديريتی رسانه ملی كم نظير توصيف و تصريح كرد: در ساليان گذشته بعضا به مشكلاتی برای پخش مسابقات به لحاظ كمی يا كيفی برخورد می‌كرديم اما با برنامه ريزی صورت گرفته همه مشكلات قبلی برطرف شده است و هم اكنون شاهد هستيم كه هم وطنان ما در اقصی نقاط كشور شاهد پخش مستقيم بازی با كيفيت بالای اچ دی هستند.

علی اصغر پورمحمدی درخصوص برخی مطالب منتشرشده در بعضی رسانه ها مبنی بر خريداری نشدن حق پخش اين مسابقات گفت : من نمی‌دانم در كجای دنيا مرسوم است كه قراردادهای حقوقی كلان را منتشر كنند و آيا همين رسانه هايی كه چنين ادعاهايی می‌كنند حاضرند قراردادهای مالی حقوقی خودرا منتشر و به ديگران اجازه دهند درباره آنها اظهار نظركنند.

وی با بيان اينكه خواست اصلی مردم در اين مقطع زمانی پخش همه بازی‌ها از سيمای جمهوری اسلامی ايران است كه محقق شده است؛ افزود: ظاهرا به اذعان برخی رسانه‌ها كه برايشان منافع ملی مفهومی ندارد، صداوسيما بايد بدليل انجام وظيفه ملی خود، پخش رايگان اين مسابقات برای آحاد مردم و كسب رضايت آنها محاكمه شود.

قائم مقام معاون سيما با تاسف بار خواندن موضع برخی رسانه ها دراين زمينه تاكيد كرد: ظاهرا اين عزيزان نمی‌دانند كه ما الان در يك جنگ نابرابر رسانه ای قرار داريم و همه بايد در كنار هم با تمام توان برای اعتلای نام ايران اسلامی تلاش كنيم و با قدرت در مقابل هجمه های طرف مقابل بايستيم.

علی اصغرپورمحمدی سازمان صدا وسيما را همواره همگام و همراه مردم دانست و افزود: كسب رضايت و نشاط مردم و استفاده از همه ظرفيت ها برای تقويت همبستگی ملی هدف نخست رسانه ملی در هر مقطع زمانی است و اميدواريم بتوانيم دراين مسير همواره سربلند باشيم.

منبع:روابط عمومی رسانه ملی

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها