کتاب ایران در جام جهانی +تصاویر

همزمان با برپایی مراسم بدرقه تیم ملی، از کتاب ایران در جام جهانی نیز رونمایی شد.

کتاب ایران در جام جهانی +تصاویر

جام جهانی میعادگاه عاشقان فوتبال است که در مدت یک ماه میلیون‌ها نفر در دنیا توجهشان معطوف به این مسابقات است. تیم ملی فوتبال ایران با اقتدار برای پنجمین‌بار مجوز حضور در این مسابقات را کسب کرده است و و حالا با برد خود در برابر مراکش آماده نبرد سخت و مهم با اسپانیا می شود.

سایت استودیو خلاقه‌ی «است»، نوشت: در فروردین ماه امسال، بنا به سفارش فدراسیون فوتبال و شرکت فناپ پلاس، کتاب ایران در جام جهانی به «AST Creative Studio» سپرده شد تا در این دوره از مسابقات، راهنمای مسافران و تماشاگران تیم ملی باشد.

این کتاب شامل بخش‌هایی همچون: معرفی بازیکنان تیم ‌ملی، تاریخچه‌ی بازی‌های ایران در جام‌های جهانی، رکورد‌های ایران در فیفا، معرفی استادیوم‌ها و شهرهای میزبان مسابقات ایران در جام و همچنین آشنایی با جاذبه‌های گردشگری ایران می‌باشد.


در مدت زمان پیش طرح‌، تکنیک ترکیبی آبرنگ و دیجیتال پینت برای تصویرسازی صفحات داخلی کتاب انتخاب و طی ۳۰ روز طراحی و تصویر‌گری شد.

سی‌ام اردیبهشت‌ماه همزمان با مراسم بدرقه تیم ملی در تالار وحدت، از این کتاب رونمایی و برای عرضه در شهرهای برگزاری مسابقات ایران در روسیه آماده شد. البته بنا به درخواست سفارش دهنده تعدادی از صفحات و تصاویر در نسخه نهایی به چاپ نرسید.

منبع: ورزش سه

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها