سه وزیر به کمیسیون‌های مجلس می‌روند/ بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی

سه شنبه هفته جاری عباس آخوندی به کمیسیون عمران مجلس می رود تا ضمن پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان، آخرین وضعیت و تحولات بازار زمین و مسکن و برنامه های دولت برای رونق تولید و کنترل قیمت با حضور وی بررسی شود.

سه وزیر به کمیسیون‌های مجلس می‌روند/ بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی

سه شنبه هفته جاری عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به کمیسیون عمران مجلس می‌رود تا ضمن پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان، آخرین وضعیت و تحولات بازار زمین و مسکن و برنامه‌هایدولت برای رونق تولید و کنترل قیمت و بهبود شاخص‌های بخش مسکن با حضور وی بررسی شود. در این جلسه معاون فنی و زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدنو تجارت، مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور خواهند داشت.

همچنین سه شنبه این هفته محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی میهمان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است تا به سوالات 15 نفر از نمایندگان مجلس در موضوعات مختلف پاسخ دهد.

گفتنی است این هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور هم میزبان عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پاسخگویی به سوالات 8 نفر از نمایندگان مجلس است.

بر اساس این گزارش در هفته جاری کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته و ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار خود دارد.

همچنین سه شنبه این هفته بررسی نحوه حمایت از تولید داخل و کالای ایرانی در حوزه وزارت راه و شهرسازی با اولویت صنایع ریلی و هوایی با حضور وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه و بودجه، اتاق‌های تعاون، اصناف، مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور در دستور کار کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های اصل 44قانون اساسی قرار دارد.

منبع : اقتصاد آنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها