فاجعه در بلوچستان: 41 دختر ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفتند + جزییات

خبر تجاوز به دختران در ایرانشهر را امام جمعه این شهر در خطبه های نماز عید فطر اعلام کرده است. عاملان تجاوز به 41 دختر ایرانشهری گروهی از اوباش این شهر بوده اند و دستگیر شده اند.

فاجعه در بلوچستان: 41 دختر ربوده شده و مورد تعرض قرار گرفتند + جزییات

امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» در استان سیستان و بلوچستان از تجاوز گروهی به ۴۱ دختر در این شهرستان از سوی اعضای یک باند خبر داده است. مولوی محمد طیب ملازهی این خبر را در خطبه‌ های نماز عید فطر شهرستان «ایرانشهر» اعلام کرده است.
ملازهی گفته یکی از اعضای این باند پس از دستگیری اعتراف کرده که تاکنون به ۴۱ دختر تجاوز کرده‌اند. وی بی‌ آنکه به هویت این افراد اشاره کند٬ افزوده است: «این اوباش از همین بچه‌ های من و شما بوده‌اند که اگر اسمشان را بگویم٬ عده‌ای سرشان پایین خواهد افتاد.»
ملازهی اضافه کرده که بخشی از این تجاوز‌ها در ماه رمضان روی داده و از مقام‌ های قضایی خواسته تمام اعضای این باند را دستگیر و با آنها برخورد کند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر ادامه داد: این افراد تعدادی هستند که در همین شهر تیمی هستند که الحمدلله شناسایی شده‌اند.
مقام‌ های استانی و مرکزی تاکنون درباره این اظهارات واکنشی نشان نداده‌اند.
گزارش‌ های تائید نشده حکایت از آن دارد که اعضای این باند بین چهار تا شش نفر بوده‌اند.
امام جمعه اهل سنت «ایرانشهر» در سخنان خود به صراحت اعلام کرده که فرماندار این شهر در جریان شناسایی و دستگیری یکی از عضو این باند قرار دارد.


واکنش فرماندار ایرانشهر به تجاوز به دختران

نبی بخش داوودی فرماندار ایرانشهر نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: به‌دنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی‌های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به‌طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به‌عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می‌دهم در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره‌ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی‌های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.
در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید به‌دور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء‌استفاده بدخواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به‌زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.


متجاوز ایرانشهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر از دستگیری عامل اصلی ربایش دختران در این شهرستان خبر داد.
محمد خانی اظهار داشت: به دنبال ربایش دختری توسط افراد ناشناس در شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیری عوامل این پرونده در دستور کار شورای تامین، دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون عامل اصلی این پرونده دستگیر شده، افزود: در حال حاضر تحقیقات در رابطه با علل ربایش و دستگیری همدستان فرد دستگیر شده ادامه دارد و بدون شک به زودی به نتیجه می رسد.
وی با تاکید بر دستگاه قضایی با مخلان امنیت به جد برخورد می‌ کند، ادامه داد: در مورد چنین مواردی برخورد جدی و بدون اغماض است.
نبی بخش داوودی، فرماندار ایرانشهر نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بدنبال قضیه زشت و شنیع اخیر در سطح شهر، مجموعه شورای تأمین شهرستان با حساسیت کامل در کمتر از چند ساعت عامل اصلی قضیه را دستگیر و بررسی های لازم برای شناسایی و تعقیب دیگر همدستان به جد در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه این بیانیه آمده است: به لطف خداوند متعال و دعای خیر مومنان پرونده به طور ویژه در دستور کار مراجع قضایی قرار دارد و به عنوان رئیس شورای تأمین به مردم قول می دهم که در راستای برخورد محکم قانونی و قضایی با توجه به حساسیت مدیران قضایی شهرستان ذره ای اغماض و مماشات انجام نخواهد شد و بزودی با اتمام رسیدگی های قانونی اشد مجازات برای متعرضان به عنف و نوامیس مردم را شاهد خواهیم بود.
در بخش دیگری از بیانیه آمده است: از همه بزرگواران تقاضا داریم اجازه دهید تا بدور از هرگونه اقدامات احساسی و غیر قانونی و جلوگیری از سوء استفاده بدخواهان موضوع مورد پیگیری قرار گیرد و به زودی نتیجه امر به سمع و نظر عزیزان رسانده شود.

منبع: آفتاب

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خدا حفظ کنه حضرات رو و این انقلاب اسلامیو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها