نماینده مجلس: مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد.

نماینده مجلس: مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد

غلامرضا کاتب، با اشاره به حضور خانوادگی مردم در فضاهای عمومی و سینماها برای تماشای بازی فوتبال ایران و مراکش، گفت: موضوع اکران مسابقات ورزشی همانند بازی فوتبال در فضاهای عمومی، سینماها و ورزشگاه ها هنوز جا نیفتاده است؛ اما مسئولان این اماکن می توانند برای اکران این مسابقات مجوزهای لازم را از دستگاه های مربوطه اخذ کنند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی درباره لغو پخش بازی فوتبال ایران و مراکش در ورزشگاه آزادی، افزود: منعی برای پخش مسابقات فوتبال در ورزشگاه‌ها همانند ورزشگاه آزادی وجود ندارد؛ لذا مدیران ورزشگاه ها باید مجوزهای لازم را اخذ کنند و به طریقی برنامه ها را برای پخش مسابقات فوتبال هماهنگ کنند.

مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی وجود ندارد

وی با بیان اینکه مکان پخش مسابقات فوتبال در فضاهای عمومی باید توسط متولی امر ساماندهی شود، ادامه داد: باید مشخص شود که اگر مقرر شده مسابقه فوتبال از ورزشگاه آزادی پخش شود چه کسی مسئول ایجاد نظم می شود.

کاتب یادآور شد: سینماها متولی و مسئول دارند و مردم نیز از تماشای مسابقات فوتبال و بازی های جام جهانی در سینماها استقبال می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکل امنیتی و انتظامی برای پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی در ورزشگاه آزادی وجود ندارد، اما شخصی باید متولی تامین نظم و امنیت در ورزشگاه شود.

منبع: خانه ملت

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها