روایت وزیر احمدی نژاد از انتخابات ریاست جمهوری آینده: خود را به یک طیف خاص فکری به عنوان اصولگراها محدود نمی کنیم

 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بنده خیلی بر روی واژه اصولگرایی مانور نمی‌دهم زیرا ما یک جریان انقلابی هستیم که در مجلس هم با نام ولایی مطرح می‌شویم.

محمدمهدی زاهدی گفت: مطمئن باشید که جریان انقلابی یا ولایی حتما به دنبال برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هستند.

وی با اشاره به انتخابات دو دوره گذشته ریاست جمهوری و ناموفق بودن کاندیدای اصولگرایان در جلب اکثریت آرای مردم گفت: بنده خیلی بر روی واژه اصولگرایی مانور نمی‌دهم زیرا ما یک جریان انقلابی هستیم که در مجلس هم با نام ولایی مطرح می‌شویم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی ادامه داد: زمانی که جریان ولایی و انقلابی می‌گوییم می‌تواند طیف‌های مختلفی را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: امکان دارد افرادی که تحت نام اصلا‌ح‌طلبی امروز قرار دارند طی انتخابات ریاست جمهوری آینده در زیر چتر جریان انقلابی و ولایی قرار گیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کنار این موضوع ما باید قشر خاکستری بسیاری که عشق و علاقه به کشور خود داشته و پایبند به قانون اساسی هستند را تحت پوشش قرار دهیم.

زاهدی گفت: اگر خود را به یک طیف خاص فکری به عنوان اصولگراها محدود کنیم حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده ضرر خواهیم کرد لذا بنده واژه اصولگرایی را کنار می‌گذارم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: مطمئن باشید که جریان انقلابی یا ولایی حتما به دنبال برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری هست.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها