چه کسانی با پول بیت‌المال به روسیه می‌روند؟+ جدول

در شرایطی‌که تا شروع جام جهانی روسیه چندان نمانده، دیدن فهرست توریست‌های اعزامی به این دیدارها؛ از نماینده مجلس تا کارمند فدراسیون، اگرچه تلخ اما عبرت‌آموز است.

چه کسانی با پول بیت‌المال به روسیه می‌روند؟+ جدول

روزهایی که تمام نگاه‌ها به روسیه میزبان بزرگترین رویداد ورزشی جهان است، در کشورمان شاهد اتفاقاتی هستیم که نتیجه‌ای به غیر از افسوس ندارد. اعلام برخی نام ها که هر کدام به بهانه ای عازم جام جهانی هستند، با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

نکته قابل توجه این است که فهرست توریست های اعزامی به دیدارهای جام جهانی، نام برخی نمایندگان مجلس قرار دارد که بایستی خود نماد مبارزه با رانت و زیاده خواهی باشند؛ اما متاسفانه در صدر توریست‌های اعزامی قرار گرفته‌اند. (البته برخی عنوان داشته‌اند که انصراف داده‌اند؛ ولی هنوز اتفاقی رسمی در این زمینه روی نداده است) متاسفانه، مجموعه‌ای از افراد نامرتبط در این فهرست قرار گرفته و فدراسیون فوتبال نیز که مدت‌هاست دچار بحران مدیریتی است، منفعل و بی برنامه، فقط نظاره‌گر رویدادهاست.

نکته قابل تامل دیگر، وزارت ورزش است که به جای مبارزه با این تخلفات، خود نیز دستی بر آتش داشته و مجموعه ای از معاونان و مدیران خود را عازم این رقابت‌ها می‌کند.

در ادامه فهرستی از افرادی که تا کنون سفر آنان به روسیه قطعی و بلیط‌های آنان تهیه شده است را مشاهده می کنید. بی تردید، مردم بهترین ناظر و قاضی بر عملکرد مسوولان هستند و البته، قضاوت و بازخواست نهایی برای هزینه از بیت المال موکول به روز دیگری خواهد بود.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • صابر انصاری
    0

    بذار با پول مردم بیچاره حال کنند.مملکت را آب ببره اونها را خواب می بره. خدایا تا کی باید شاهد این بی عدالتی ها باشیم.مگه ما مخلوقت نیستیم که باید با بدبختی خودمان بسازیم.خدایا چرا امام زمان را نمی رسانی شاید این بی عدالتی ها و بدبختی ها از سر مردم رخت برببندد.

  • بی نام
    0

    خوب حتما لازمه برن اونجا تا بتونن میخ اسلام را محکم در سرزمین کفر فرو کنن

  • ناشناس
    0

    از جیب شما که برنداشتم مال خودمه هر جور دوست دارم هزینه می نمایم . التماس دعا

  • امیر
    0

    -این پول را می شد در گوشه وکنار این مملکت که هموطن های ما چیزی برای زندگی کردن ندارند خرج کرد انسانیت کجاست (هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک)

  • سینا
    0

    لعنت خدا بر کسانی که حق مردم و خرج خودشون میکنن و برای رای اوردن از همین مردم سواستفاده میکنن .. خدایا جهنم از اینجا بدتره ..??

  • سید
    0

    زمان رای گیری در هر مقطعی لطفا احساسی رای ندین

  • علی کرمی
    0

    پیشنهاد میکنم تیم فوتبال جدیدی با شرکت این 32 نفر تشکیل شود شاید برنده فینال شدیم و خسارت حق و مال مردم خوری و بالا کشیده شدن بیت المال مسلمین جبران شود از محل جایزه اینها

  • مراد حسنپور قره تپه
    0

    پروانه سلحشوری میره اونجا چیکار؟؟؟؟؟؟

  • هموطن
    0

    خدا لعنتتون کنه

  • بنده خدا
    0

    سلام مگه احمدی نژاد چهار هزار نفر را بورسیه به دانشگاههای خارج از کشور از بیت المال نفرستاد که خیلی هاشون هم دکترای زبان عربی بگیرند که چرخ صنعت کشور را بچرخانند انهم با زبان عربی بروید و تحقیق کنید که انها چه کسانی بودند!!!!!!

  • احسان
    0

    برن که برنگردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها