نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها

خروج ترامپ از برجام، پیروزی برای ما است/ چرا در هنگام توافق برجام، موضوع خروج آمریکا را بررسی نکردیم؟!/ وضعیت آبرسانی در چهارمحال و بختیاری

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استانها گفت: عدم بودجه باعث به وجود آمدن معضل بیکاری در استان چهارمحال و بختیاری گردیده است.

مهدی محمودی در گفتگو با برنامه رکن چهارم به وضعیت ترامپ اشاره نمود و اظهار داشت: ترامپ یک انسان اقتصادمحور و غیرقابل پیش‌بینی است و هر جایی که منافعش تامین شود در آن جهت حرکت خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: از لحاظ طبیعی و بالقوه استان چهارمحال و بختیاری ظرفیت بالایی برای گردشگری، جذب سرمایه برای گردشگر و تولید محصولات ارگانیک دارا است.
این نماینده شورای عالی استانها افزود: وضعیت آبرسانی در برخی از روستاها به قدری ضعیف است که توسط تانکرها حمل و نقل صورت می‌پذیرد.
وی در پایان عنوان کرد: سوال اساسی این است که چرا در هنگام توافق برجام، موضوع خروج آمریکا را بررسی نکردیم.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جواد عباسی
    0

    از طرف ما کشاورزا بهش بگین شماها برای تیشه ب ریشه زدن کشاورز سنگ تموم گذاشتین با وجود هشدار کارشناسا قبل از تاسیس سدهای کارون و تاثیرشون روی کاهش بارندگیا با بی توجهی کامل اقدام به افتتاح سدها یکی بعد از دیگری کردین حالام بجای اظهار نظر راجب به ترامپ و برجام بفکر بیش از هفتاد درصد مردم کشاورزاستانتون باشین ک در این وضع بد اقتصادی دارن نابود میشن مشکل بی ابی یک طرف مشکل عدم افزایش قیمت محصولاتی مث گندم و چغندر ک نسبت ب سال گذشته ریالی زیاد نشده یک طرف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها