آرین‌منش: یهودی‌سازی بزرگ‌ترین تهدید برای قدس شریف است

نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حرکتی که در جهت یهودی‌سازی قدس شریف در سال جاری انجام شد، انتقال سفارت شیطان بزرگ به قدس شریف و ایجاد پایتخت اسرائیل، حرکت جدیدی است.

آرین‌منش: یهودی‌سازی بزرگ‌ترین تهدید برای قدس شریف است

جواد آرین‌منش اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس به عنوان نماد وحدت جهان اسلام همواره دارای اهمیت است، زیرا قدس شریف به عنوان پایگاه انبیا الهی، معراج پیامبر اسلام و قبله اول مسلمین همواره مورد توجه مسلمین جهان بوده و هیچگاه از این اهمیت کاسته نمی‌شود.

وی افزود: حرکتی که در جهت یهودی‌سازی قدس شریف در سال جاری انجام شد، انتقال سفارت شیطان بزرگ به قدس شریف و ایجاد پایتخت اسرائیل، حرکت جدیدی است. خیزشی که در جهان در محکومیت این حرکت بزرگ اتفاق افتاد و محکوم شدن آمریکا و اسرائیل، در طول هفت دهه گذشته در جهان بی‌سابقه بود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: با توجه به اینکه ما با حرکت و خیزش جدیدی در مسیر بازگشت عزم ملت فلسطین مواجه هستیم و به نظر می‌رسد که روند تحولات منطقه به سود مقاومت در حال تغییر است، باید عزم و حرکت جدی‌تری در محکومیت اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی هم در انتقال لانه شیطان بزرگ از تل‌آویو به قدس شریف و هم محکوم کردن کشتار و به خاک و خون افتادن جوانان با شلیک تیر مستقیم صهیونیست‌ها، در جهان اسلام صورت بگیرد که این می‌تواند مهم‌ترین عامل وحدت‌بخش جهان اسلام باشد.

آرین‌منش اضافه کرد: حل مشکل فلسطین به دست مجامع بین‌الملی میسر نیست بلکه با خیزش جوانان انقلابی، وحدت مسلمانان آزادی‌خواه و پاسخ قاطع به گستاخی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی میسر است.

وی با بیان اینکه حرکتی که صورت می‌گیرد نقض آشکار تمام قطع‌نامه‌های بین‌المللی است، عنوان کرد: مردم مسلمان جهان با وحدت می‌توانند به این مهم فایق آیند زیرا راهپیمایی روز قدس عامل وحدت و دارای اهمیت راهبردی در جهان اسلام است، مخصوصا در شرایطی که پیروزی جبهه مقاومت نزدیک بوده و آثار شکست فتنه آمریکایی-صهیونیستی به تدریج قابل مشاهده است.

وی افزود: مسلمانان، آزادی‌خواهان و حتی یهودیان اصیل جهان می‌توانند در این حرکت آزادی‌بخش کمک کنند و در مسیر یهودی‌سازی که بزرگ‌ترین تهدید برای قدس شریف است، عزم راسخی نشان دهند.


منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها