یکی از ایالت های آمریکا به مهاجران ۱۰هزار دلار می دهد

ایالت ورمونت آمریکا اعلام کرده است به هر کس که به این ایالت مهاجرت و کار کند، ۱۰هزار دلار می دهد.

یکی از ایالت های آمریکا به مهاجران ۱۰هزار دلار می دهد

فیل اسکات- فرماندار ورمونت- قانونی را امضا کرد که به موجب آن هر کس که از خارج این ایالت به این ایالت مهاجرت کند و برای کارفرمایی در خارج این ایالت از راه دور کار کند، ۱۰هزار دلار اعطا خواهد کرد.

برنامه " کار از راه دور" از یکم ژانویه سال آینده به اجرا در خواهد آمد و هدف از آن کمک به تامین هزینه های اولیه نقل و انتقال، زندگی و مخارج کاری در این ایالت است. این مبلغ می تواند صرف جابجایی، خرید تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای کار، دسترسی به اینترنت و ایجاد محیط کاری شود. در حال حاضر بودجه مورد نیاز برای ۱۰۰ متقاضی در ۳ سال اول و پس از آن هر سال ۲۰ متقاضی دیگر تامین شده است و افراد واجد شرایط این مبلغ را طی ۲ سال دریافت خواهند کرد.

این سیاست برای مقابله با مساله سالمندی جمعیت در اینایالت اتخاذ می شود که باعث کاهش پایگاه درآمدهای مالیاتی در این ایالت دارای طبیعت زیبا شده است.

آرت وولف- یکی از خبرنگاران محلی می گوید: روند سالمندی این ایالت بیش از متوسط کل کشور است و در شرایطی که در ۲۵ سال اخیر میانگین سنی آمریکا به ۳۷.۸ سال رسیده است، ایالت ورمونت ۱۰ سال مسن تر از متوسط آمریکا است و این روند باعث شده است ورمونت یکی از پیرترین ایالت های آمریکا باشد. هم چنین دپارتمان گردش گری و بازاریابی ورمونت در نظر دارد برنامه مشابهی برای جذب کارکنان، کارآفرینان و ساکنان ایالت های همسایه در کنار ۱۳ میلیون توریستی که سالانه از این ایالت دیدن می کنند تدارک ببیند تا آن ها را متقاعد به نقل مکان به این ایالت کند.

منبع: ایسنا

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها