دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی مردم لرستان را برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌ جمعه خرم‌آباد به همراه سیدموسی خادمی استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی از عموم مردم لرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عُمّال خبیث شما، واقع نخواهد شد» امام خمینی(ره)

تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) نشان از آینده‌نگری و تیزبینی حضرت امام دارد تا روز قدس به‌عنوان نماد وحدت مسلمانان جهان قرار گیرد.

روز قدس روز انفجار خشم مسلمانان علیه رژیم جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل است و در راهپیمایی روز قدس بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب خواهیم کرد. برگزاری مراسم روز جهانی قدس در بسیاری از کشورهای دنیا نشان‌دهنده بیداری مسلمانان و دشمن‌شناسی آنان است .

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم فهیم، غیور و ولایت‌مدار استان لرستان دعوت می‌نماییم که همچون گذشته در راهپیمایی «روز جهانی قدس» حضور یافته و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم صهیونیستی بار دیگر وحدت، انسجام و قدرت امت اسلامی را حول محور فلسطین به نمایش بگذارند».


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها