۳ شهربازی ‌خرم‌آباد استاندارد نیست

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۳ شهربازی در شهر خرم‌آباد استاندارد لازم را برای استفاده ندارد و به همین دلیل غیرفعال هستند.

۳ شهربازی ‌خرم‌آباد استاندارد نیست

مرضیه قنبریان اظهار داشت: سه شهربازی در شهر خرم‌آباد استاندارد لازم را برای استفاده ندارند و به همین علت غیرفعال هستند؛ شهربازی شهرستان بروجرد نیز درگذشته غیراستاندارد بود که در حال حاضر وسایل بازی آن استانداردشده و فعالیت می‌کند.

وی افزود: استانداردسازی وسایل شهربازی‌ها توسط افرادی که از آن بهره‌برداری می‌کنند صورت می‌گیرد اما تاکنون برای استانداردسازی شهربازی مانند کیو بهره‌بردار مشخص نشده که همین امر‌ سبب غیرفعال و غیراستاندارد ماندن این شهربازی شده است.

مدیرکل استاندارد لرستان عنوان کرد: استانداردسازی وسایل بازی در شهربازی اهمیت بسیار بالایی دارد به‌طوری‌که بازرسین به‌طور مستمر بر این وسایل نظارت دارند و از استفاده شدن وسایل غیراستاندارد جلوگیری می‌کنند.

قنبریان با اشاره به استانداردسازی آزمایشگاه‌های همکار دانشگاهی بیان کرد: در حال حاضر تنها دو آزمایشگاه همکار استاندارد دانشگاهی در استان فعال است، این دو دانشگاه، دانشگاه‌های آزاد واحد دورود و الیگودرز است و دانشگاه آزاد بروجرد و دانشگاه لرستان نیز برای این موضوع درخواست داده‌اند که در حال پیگیری هستیم‌.

وی بابیان اینکه این آزمایشگاه‌ها درزمینهٔ تست مصالح ساختمانی با ما همکاری دارند تصریح کرد: آزمایشگاه‌هایی که متقاضی این امر هستند باید درخواست خود را به اداره کل استان ‌ارسال کنند.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها