اتخاذ تمهیدات ویژه برای تشرف زائران به حرم مطهر رضوی درشب قدر

شهردار منطقه ثامن گفت: تمهیدات ویژه ای برای تردد وارائه خدمات به زائران شب قدر حرم مطهر رضوی تدارک دیده شده است.

اتخاذ تمهیدات ویژه برای تشرف زائران به حرم مطهر رضوی درشب قدر

سید مصطفی نعمتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات انجام شده برای حضور زائران در مراسم شب قدر حرم مطهر رضوی پرداخت و اظهارکرد: طبق برنامه ریزی انجام شده ۶ پارکینگ رایگان برای موتور سیکلت ها در نظر گرفته شده و با هماهنگی پلیس راهور و اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه بنرهای اطلاع رسانی جهت اطلاع شهروندان از چگونگی محدودیت در مسیرها و هدایت به سوی پارکینگ ها در معابر نصب شده است.

وی افزود: به منظور رفاه حال زائران فعال نگه داشتن آبخوری ها و ۲۴۰ چشمه سرویس های بهداشتی عمومی در بوستان ها ومعابر منطقه ثامن مورد تاکید قرار داشته و به منظور جلوگیری از راه بندان زمانبندی فعالیت تانکرهای آبیاری فضای سبز نیز مدیریت شده است.

شهردار منطقه ثامن بیان کرد: با توجه به افزایش تردد در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی تنظیف و گل آرایی ویژه باغچه ها و فضای سبز موجود در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و تامین کسری گل آن ها قبل از شروع مراسم و واکاری گل های آسیب دیده احتمالی پس از اتمام مراسم در راستای حفظ طراوت و زیبایی بصری این منطقه به انجام خواهد رسید.

وی گفت: توزیع و تحویل کتب قرآن کریم به مساجد و حسینیه هایی که درخواست دریافت قرآن برای مراسم شب قدر داشتند نیز در دستور کار قرار دارد و 700 پرچم مشکی و سرخ نیز به مناسبت ایام عزاداری در معابر منطقه نصب شده است.
منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها