ساخت اولین گوشی هوشمند برای سگ های خانگی

اولین گوشی هوشمند برای سگ های خانگی ساخته شد.

ساخت اولین گوشی هوشمند برای سگ های خانگی

امروزه رابطه انسان با سگ ها به رابطه ای دوطرفه، سودمند و پویا تبدیل شده است و در همین اثنا نیز رابطه عمیق و به شدت عاطفی میان آنها شکل گرفته است.

در چنین شرایطی تنها گذاشتن این حیوانات پشمالو و زیبا در خانه برای چند ساعت و حتی چند روز به مشکلی بزرگ برای صاحبان این حیوانات تبدیل شده است. اما فناوری توانسته است با توسعه دامنه دار خود در تمامی جنبه های زندگی انسان، این مشکل را برطرف کرده و صاحبان این حیوانات اهلی را شگفت زده و در عین حال بسیار خوشحال کند.

اخیرا گوشی هوشمندی با نام "Moxie" طراحی و تولید شده است که ارتباط میان سگ و صاحبش را از طریق تماس های ویدئویی زنده آسان می کند. این فناوری نوین که انقلابی در طراحی گوشی های هوشمند بشمار رفته و اولین گوشی هوشمند در ارتباط انسان با سگ بشمار می رود، به راحتی بر قلاده سگ متصل می شود.

چنین فناوری مهیجی توسط دکتر تونی بیازائی و ایوان جعفا طراحی و ساخته شده است. کاربران به کمک این فناوری قادرند بر اساس زمان مشخص شده، پارامترها و فرکانس های تعیین شده، تماس ویدئویی زنده را با حیوان خود برقرار کنند. به این ترتیب صاحب این حیوان پشمالو می تواند ضمن تماس با سگ خانگی خود، آنچه در زمان واقعی را نیز رخ می دهد از نزدیک مشاهده کند.

این فناوری دارای یک بلندگوی داخلی است که کاربر به کمک آن با حیوان خود حرف می زند. در این دستگاه همچنین یک میکروفون تعبیه شده تا سگ به راحتی با صاحبش ارتباط برقرار کند.

دوربین این گوشی با سیستم ثبات تصویر 30 فریم در ثانیه، تصاویر با کیفیت و واضح تری را به نمایش می گذارد.

این فناوی در عین حال قادر است کلیپ های ویدئویی گرفته شده را آپلود کرده و از طریق اتصال به اینترنت و بلوتوث در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد.

منبع: سایت ایران آنلاین

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها