ذوالنور: رفع مشکلات معیشتی مهمترین دغدغه مردم است /رییس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟

نماینده مردم قم در مجلس گفت: رییس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟ آیا مشکل ما این است که برای تحریک زنان ورزشکار بگویید فیلم دختران ورزشکار نشان داده نمی شود؟

ذوالنور: رفع مشکلات معیشتی مهمترین دغدغه مردم است /رییس‌جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید؟

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 6خرداد) پارلمان در نطق میان‌ دستور خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مکرر فرمودند من به این مذاکرات (برجام) خوشبین نیستم. پس از مدتی شما (آقای روحانی) مصاحبه کردید و گفتید که در عالم دیپلماسی، خوش‌بینی و بدبینی ملاک نیست. باید واقع‌بین بود، آیا این واقیعتی است که شما می‌دیدید؟

وی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور، از ابتدا مجموعه شما گفتند که اگر آمریکا هم از برجام برود، ما با اروپا ادامه می‌دهیم. آمریکا گفت من برای چه در برجام بمانم، تعهد اجرا کنم،‌ هزینه بدهم. برجام می‌ماند و ایران هم هست، پس من بروم و فشار را اضافه کنم. این نتیجه سوء‌تدبیر در اظهارنظر و اتخاذ موضع بود.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس اضافه کرد: آقای رئیس‌جمهور چرا اروپا خودش را در مقابل آمریکا قرار دهد، وقتی می‌گویید برجام می‌ماند و آن را با اروپا ادامه می‌دهیم؛ آقای رئیس‌جمهور در صحبت‌تان گفتید که یک مزاحم رفت. یا به صِدق این حرف اعتقاد دارید و یا ندارید. اگر اعتقاد دارید، بنابراین حرف گذشته‌تان چه شد که می‌گفتید هر چه با اروپا کار کنیم، لقمه را دور سر چرخانده‌ایم و باید با کدخدا مشکل را حل کرد؟

حجت‌الاسلام ذوالنوری خطاب به روحانی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور، کدام حرف شما درست است؟ چرا در این‌گونه مسائل به شعور مردم توهین می‌شود؟

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: آقای رئیس‌جمهور شما منطقه را رها کردید،‌ منطقه را از دست دادیم. اقتصاد مقاومتی بدون توجه باقی ماند و به آن پرداخته نشد، امروز چرا مردم باید هزینه چنین بی‌تدبیری‌ها و سوء تدبیرها را بدهند.

حجت‌‌الاسلام ذوالنوری تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور مرتب مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می‌فرستید. آیا مشکل جامعه ما امروز این است که در تریبون رسمی برای تحریک دختران ورزشکار بگویید چرا در صدا و سیما فیلم‌های مسابقات دختران ورزشکار نشان داده نشود؟

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوان تحصیل‌کرده ما براثر بیکاری دچار افسردگی و انواع مریضی می‌شود. به مردم بگویید برای اشتغال و برای مقابله با فساد چه کرده‌اید؟ امروز مشکل، فساد، فقر و بیکاری است. مسائل معیشتی مهمترین چیزی است که مردم توقع دارند به آن پرداخته شود.

منبع:تسنیم

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمد
    0

    افرین اقای زنور که حرف دل مردم را زدید،تواین پنج سال همش حرف ضد،نقیض ازدولت مردانمان شنیدیم!خسته شدیم،

  • علی عالی
    0

    احسنت به شما اقای ذوالنور که حرف دل مردم را میزنید،خدا مردان صالح را پیروز میکند،

  • حسنی
    0

    به این اقایان باید گفت که شما یا مردم را احمق فرض کردید یا خودتان ،شما مگه نبودید میگفتید که اگه به رقیب ما رأی بدهید وضع به دوران قبل ۹۲برمیگردید،شاید بگویید مگه ما گفتیم ،مثل قول صد،روزه که دادید گفتید نه ما چنین چیزی نگفتیم،لعنت خدا بر شیطان

  • ناشناس
    0

    جان باختگان را بیداری نیست --- آقایان!!! والله بالله کمر قشر اکثریت مردم رنج دیده از فرط گرانیهای جنون آمیز روز افزون پنج سال گذشته تا کنون و بی توجهی دولت ، دیگر جای بیشتر خم شدن را ندارد. آخر تا کی می خواهید با مصلحت اندیشیهای نامعلوم این مردم را به دنبال جست و جوی نخود سیاه دولت بی جان که اکسیر احمر شده است با پاهای برهنه ی بی نا بفرستید و با له له زدن بجایی نرسند؟؟؟!!! لحظه ای با تفکر و درنگ و تامل در این وضع فاجعه بار ، خدا و حساب و کتاب و انتقام او را در نظر داشته باشیم و چاره ای عزتمندانه و با دوام اصولی برای مردم بیاندیشیم و اجرا کنیم ؛ نکند با بی خیالی دولت بی جان و مدارای مرموز دیگران انتقام خداوند همه را فرا بگیرد. باید برای دولت مردان که رفتار ضد مردمی قانون ستیز استعمار گران را در طول عمر خود دیده اند ثابت شده باشد که دوستی با استعمار گران چپاولگر بجز نگون بختی و فلاکت و کشتار و ویرانگری و آواره گی و عقب ماندگی چیز دیگری برای مردم جهان و بویژه ایرانیان به بار نیاورده است.

  • کاربر ناشناس
    0

    ذوالنور نظر نده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها