تجاوز سرکرده گروه تروریستی به همسر یکی از اعضاء

در میان گروه‌های جدایی طلب مدعی قوم عرب در ایران، نامی به چشم می‌خورد که بیشتر یادآور فعالیت‌های تروریستی، خرابکاری، سرقت و زورگیری است.

حبیب نبگان ضدانقلاب فراری که امروز در خارج از مرزهای ایران با پول سرویس‌های اطلاعاتی غربی زندگی می‌کند و مأموریت دارد تا برای اقدامات تروریستی و کشتار هموطنانش برنامه ریزی کند، خود را سرکرده گروهکی به نام حرکت النضال العربی می‌خواند.
نگاهی به زندگی این فرد تا پیش از فرار از کشور نشان می‌دهد که وی سابقه‌ای مملو از شرارت در اواسط دهه 80 داشته و چند مورد اقدام به بمب‌گذاری نیز در زمره اقدامات این تروریست دیده می‌شود. غیر از ترور که منجر به صدمه و شهادت چندی از هموطانمان شده بود، اقداماتی از قبیل سرقت برای تأمین مالی گروهک تروریستی نیز در کارنامه این تروریست دیده می‌شود.
وی پس از فرار از کشور نیز در هدایت و تحریک عوامل داخل کشور اقدام کرده و از آنجا برای طراحی اقدامات تروریستی که منجر به شهادت هموطنانمان شد، فعالیت کرده است.
نبگان در خارج از کشور با پوشش حقوق بشر فعالیت‌هایش را ادامه داده است که از جمله اقدامات شاخص وی دیدارش با احمدشهید گزارشگر ویژه وقت شورای حقوق بشر سازمان ملل در موضوع ایران بوده است. وی نیز مانند دیگر عناصر ضد انقلاب از جمله منابع اطلاعاتی احمد شهید بوده و اطلاعاتی غلط و غیرواقعی برای درج در گزارشات حقوق بشری علیه ایران ارائه داده است.
اما همه گروه های تروریستی غیر ساختارهای مشابه، روش‌های یکسان برای سوءاستفاده از اعضا را نیز در کارنامه خود دارند. حرکت النضال العربی هم از این قاعده مستثنی نبوده و در همین رابطه چندروز پیش خبری در مورد حبیب نبگان از فیسبوک یکی از اعضای این گروه منتشر شد که باعث بالا گرفتن اختلافات جدی میان اعضای این گروه گردید. در این خبر که از سوی یکی از اعضای قدیمی گروه حرکت النضال منتشر گردید، از ارتباط نامشروع حبیب نبگان با همسر یکی از اعضای گروه پرده برداری شده است.
عضو مذکور به دلیل اعتمادی که به سرکرده گروه داشته هیچ ممانعتی در مورد ارتباط همسرش با سرکرده ایجاد نکرده است و این موضوع فرصت سوءاستفاده را در اختیار حبیب نبگان گذاشته که به همسر عضو گروه و درواقع یکی از یاران و دوستانش تجاوز کند.
همانطور که گفته شد این خبر در مورد حبیب نبگان که موجی از اعتراضات به وی را در گروه ایجاد کرده است، پیش از این نیز در گروه‌های تروریستی نظیر منافقین مسبوق به سابقه بوده است.
به عنوان مثال به گفته اعضای جداشده از این سازمان، مریم قجر عضدانلو (رجوی) پیش از آنکه از همسرش مهدی ابریشم‌چی جدا شود و به عقد مسعود رجوی سرکرده منافقین درآید، در فرانسه به حکم منشی مسعود رجوی فعالیت می‌کرده و در این مدت بارها مورد سوءاستفاده از سوی سرکرده منافقین قرار گرفته است.
به گفته اعضای جداشده از سازمان منافقین، یکی از دلایل وقوع ازدواج سریع مسعود و مریم افشای مسئله ارتباط جنسی این دو با یکدیگر بوده است.
اکنون نیز حبیب نبگان با انتشار خبر رسوایی اش در گروه، مورد انتقاد شدید بسیاری از اعضا قرار گرفته است و دیگر سرکردگان دنبال راهی برای پوشاندن خبر این افتضاح هستند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سورنا
    0

    ای بابا اینجور کارا و حرکتا محکوم بوده وهستن ولی بنظرمن واجبتر از پوشش این اخبار پوشش بیکاری،گرسنگی،فقر،ناامیدی وبدبختی ملت خودمون و دنبال پیداکردن راه چاره براش هست تا امانتی ک ملت 40 سال پیش با خلوص نیت بدست حاکمان سپردن و الان دارن کم کم پشیمون میشن رو جلوشو گرفت وگرنه مریم رجوی خونخارو امثال اون رو ملت کاملا میشناسن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها