خیز فرنگی کار ملی پوش برای کسب نخستین مدال جهانی

فرنگی کار وزن 77 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف نخست من کسب مدال بازی های آسیایی جاکارتا و صید نخستین مدال جهانی از آوردگاه مجارستان است.

خیز فرنگی کار ملی پوش برای کسب نخستین مدال جهانی

پژمان پشتام روز یکشنبه گفت: رقابت های بازی های آسیایی همچون المپیک در 6 وزن برگزار می شود که حساسیت ها و سختی های خاص خود را دارد. با توجه به تمریناتم در ماه های اخیر احساس می کنم از پس این رقابت ها بر خواهم آمد.

دارنده مدال طلای بازی های داخل سالن آسیا ادامه داد: در حال حاضر تمرینات سخت تیم ملی را پشت سر می گذرانیم و قرار است در یک تورنمنت بین المللی نیز شرکت کنم و در نهایت این کادر فنی است که در خصوص ترکیب نهایی تیم ملی، نظر خواهد داد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر از نظر بدنی، آمادگی و فنی، شرایط خوبی دارم و در مسابقات سال گذشته نیز عملکرد خوبی داشته ام اما حضور در بازی های آسیایی 2018جاکارتا، از مهمترین رویدادهای دوران ورزشی من خواهد بود.

پشتام تصریح کرد: هدف اصلی من کسب مدال طلا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است و به دلیل آنکه 2 ماه بعد از آن، پیکارهای قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان را پیش رو داریم، کسب مدال در جاکارتا بهترین محک برای حضورم در مسابقات جهانی خواهد بود.

منبع: ایرنا

719

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها