گزینش بهترین فرنگی‌کاران برای بازیهای آسیایی

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: برنامه های مدون آماده سازی تا اعلام ترکیب نهایی برای بازی‌های آسیایی به خوبی در حال اجراست.

گزینش بهترین فرنگی‌کاران برای بازیهای آسیایی

موسی طباطبایی در حاشیه روزهای پایانی نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برنامه های جدی ما برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی مجارستان بلافاصله بعد از رقابتهای انتخابی با دعوت از برترین نفرات آغاز شد و نخستین اردوی فرنگی کاران را از روز ۲۸ اردیبهشت ماه استارت زدیم. اردوی کنونی طبق برنامه تا روز ۷ خرداد ماه در خانه کشتی تهران جریان دارد و ما باید اردونشینان را بزودی مهیای حضور در دومین اردوی آماده سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه تا بازیهای آسیایی جاکارتا ۹ مرحله اردو برگزار خواهد شد، افزود: ما برای انتخاب برترین و آماده ترین نفرات اردوی تیم ملی، برنامه ریزی دقیقی داریم و علاوه بر توجه به عملکرد فرنگی کاران در طول اردوهای آماده سازی، برخی از آنان را در تورنمنت های بین المللی محک خواهیم زد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در تشریح برنامه های اعزام فرنگی کاران به این تورنمنت های بین المللی گفت: سه تورنمنت بین المللی را برای فرنگی‌کاران در نظر داریم که نخستین اعزام ما به رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ مجارستان در روزهای ۲ و ۳ تیر است. سپس جام بین المللی تفلیس گرجستان را پیش رو داریم که در روزهای ۱۲ تا ۱۵ تیر برگزار خواهد شد. در پایان تورنمنت وهبی امره ترکیه خواهد بود که در روزهای ۲۹ تیر تا اول مردادماه برگزار می شود و ما بلافاصله ترکیب فرنگی کاران را با توجه به نتایج آنها مقابل حریفان خارجی و عملکرد اردویی برای حضور در بازیهای آسیایی اعلام خواهیم کرد.

طباطبایی در پایان گفت: تمام هدفگذاری کادر فنی و فدراسیون کشتی در سالجاری به بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی معطوف شده و ما سعی داریم با آماده سازی و اعزام بهترین نفرات موجود کشتی فرنگی به این رویدادهای مهم بین المللی به نتایج درخشانی دست یابیم. اولویت ما ابتدا حضور بهترین نفرات در بازیهای آسیایی است و سپس باید بدون اتلاف وقت، آماده ترین های کشتی فرنگی را برای رقابتهای جهانی مشخص کنیم.

مسابقات کشتی بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا روزهای ۲۸ تا ۳۱ مردادماه و رقابتهای جهانی مجارستان در روزهای ۲۸ مهر تا ۶ آبان ماه برگزار می شود.

منبع: مهر

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها