افتخار‌آفرینی تکواندو‌کاران اصفهانی با یک نشان طلا و نقره در آسیا

تکواندو‌کاران اصفهانی موفق شدند در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ویتنام به مدال‌های طلا و نقره برسند.

افتخار‌آفرینی تکواندو‌کاران اصفهانی با یک نشان طلا و نقره در آسیا

رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو با حضور 120 هوگوپوش از 28 کشور و پنجمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا 2018 از صبح امروز (پنجشنبه - 3 خردادماه) به میزبانی شهر "هوشیمینه" ویتنام آغاز شد.

حامد حق‌شناس تکواندوکار اصفهانی تیم ملی که در وزن مثبت 75 کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور داشت در اولین پیکار به مصاف نماینده روسیه رفت و با نتیجه 22 بر یک پیروز شد؛ حق‌شناس در دور بعدی ورزشکاری از کره‌جنوبی را با نتیجه 8 بر 6 شکست داد.

تکواندو‌کار اصفهانی تیم ملی در دیدار فینال به مصاف دیگر نماینده کشورمان در این وزن رفت و موفق شد در راند طلایی حریف خود را شکست دهد و مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا پاراتکواندو را کسب کند.

در پایان چهارمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا، تیم‌ملی کشورمان با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز توانست برای چهارمین بار مقتدرانه بر سکوی قهرمانی قاره کهن قرار گیرد.

همچنین در مسابقات پومسه قهرمانی آسیا نیز در بخش انفرادی رده سنی 18 تا 30 سال زنان، مرجان سلحشوری از اصفهان با کسب 8/30 امتیاز به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها رسید؛ نماینده کره‌جنوبی با 8/45 امتیاز مدال طلا کسب کرد و نماینده چین تایپه نیز با 8/26 امتیاز سوم شد.
منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها