مدیرکل ارشاد استان البرز:

دو پلاتو در شهر کرج راه‌اندازی شد/ افتتاح دو پلاتو در سایر شهرستان‌های استان البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: دو پلاتو در شهر کرج افتتاح و کلنگ سه پلاتو تخصصی دیگر نیز در این شهر زده‌شده است، همچنین دو پلاتو در شهرستان‌های دیگر نیز افتتاح می‌گردد.

ناصر مقدم گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری چهار سالانه استان تدوین‌شده که متناسب با نیاز و زیرساخت‌های موجود در استان طبق زمان‌بندی مشخص اجرا خواهد شد.

وی افزود: تمام برنامه‌های فرهنگی و هنری استان باید بدون حاشیه اجرا شوند، لذا اداره ارشاد استان سعی می‌کند تمام برنامه‌ها در یک فضای آرام در استان پیش رود.

مدیرکل ارشاد استان البرز ادامه داد: این برنامه‌ها با توجه به سلایق و علایق متفاوت در حوزه‌های مختلف هنری مثل شعر، نمایش، موسیقی و ... برنامه‌ریزی‌شده تا این با تنوع بیشتری برای مردم استان برگزار شود.

مقدم بابیان اینکه استان البرز ظرفیت بسیار بالایی در هنر تئاتر دارد، یادآور شد: دو پلاتو در شهر کرج افتتاح و کلنگ سه پلاتو تخصصی دیگر نیز در این شهر زده‌شده است، همچنین دو پلاتو در شهرستان‌های دیگر نیز افتتاح می‌گردد تا هنرمندان البرز دغدغه اماکن هنری را نداشته باشند.

وی با تأکید به اینکه دشمنان با بهره‌گیری از ابزاری مثل شعر، ادبیات، فیلم و ... سعی دارند جوانان را از راه درست منحرف کنند، تصریح کرد: برای مقابله با این اقدام دشمن باید از ابزار هنر استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان در پایان خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ اصلی و ناب اسلامی را در جامعه ترویج دهیم می‌توانیم در برابر هجمه‌های فرهنگی بایستیم ولی شرط اساسی آن این است که ابتدا خود در این عرصه پیش‌قدم باشیم لذا اداره کل فرهنگ و ارشاد استان سعی می‌کند برنامه‌هایی در استان اجرا کند که این مهم محقق شود.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها