ایران خودرو ۱۷۰میلیارد ریال درمازندران سرمایه گذاری کرد

مدیرعامل شرکت ایران خودروی مازندران گفت: در سال گذشته این شرکت برای افزایش تولید ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

ایران خودرو ۱۷۰میلیارد ریال درمازندران سرمایه گذاری کرد

سید امید حسینی نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: این سرمایه گذاری در بخش ابنیه 65 میلیارد ریال و در نصب تجهیزات 105 میلیارد ریال بوده است.
وی اظهارداشت: با سرمایه گذاری صورت گرفته خودروی تولیدی از120 دستگاه در روز در سال گذشته به 200 دستگاه افزایش یافته است.
وی افزود: خودروی تولیدی شرکت ایران خودروی مازندران پژو پارس سال و موتورپژو 206 بوده است.
حسینی نژاد گفت: در سال گذشته شرکت ایران خودروی مازندران 41 هزار و 300 دستگاه خودرو تولید و روانه بازار مصرف کرده است که پیش بینی می شود در سال جاری این تعداد به 50 هزار دستگاه افزایش یابد.
وی اظهارداشت: امروز یکی از مشکلات پیش روی شرکت ایران خودروی مازندران برخی از زیرساخت ها از قبیل جاده و آب است که امیدواریم با تعامل و توجه ویژه مسئولان این مشکلات پیش رو هم مرتفع شود.
وی افزود: از سال 89 که شرکت ایران خودروی مازندران وارد مدار تولید شد تاکنون 175 هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار کرده است.
حسینی نژاد اظهارداشت: در حال حاضر 500 نیرو در شرکت ایران خودروی مازندران به طور مستقیم در 2 شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند و این شرکت نقش بزرگی در رفع بیکاری برخی از جوانان استان داشته است.
وی اضافه کرد: خودروهای تولیدی این شرکت در ابتدای امر برای نمایندگی های شمال کشور توزیع می شود و در صورت مازاد به تهران نیز ارسال می شود.
وی گفت: در سال گذشته شرکت ایران خودروی مازندران حدود 240 میلیارد ریال مالیات تکلیفی و ارزش افزوده و 25 میلیارد ریال حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت کرده است.
شرکت ایران خودروی مازندران از سال 1389 در شهرک صنعتی رجه در بخش بندپی شرقی بابل آغاز بکار کرد و در حال حاضر روزانه 200 دستگاه خودرو تولید دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها