كشف 10 کیلو ترياك جاسازي شده در داخل اسباب و اثاثيه منزل

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از كشف 10 كيلو ترياك جاسازي شده در داخل اسباب و اثاثيه منزل و دستگيري قاچاقچي حرفه اي خبر داد.

سرهنگ "محمد خيرخواه بشر" گفت: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پيشگيري و مقابله با فعاليت‌هاي مجرمانه آنان در به انحطاط كشيدن جوانان و تبليغ و ترويج اعتياد، مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر طی عملياتي موفق به كشف 10 كيلو ترياك شدند.
وي افزود: اين مقدار ترياك در داخل اسباب و اثاثيه منزل جاسازي و با استفاده از يك دستگاه كاميونت حمل مي شد، كه با هوشياري مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر در داخل شهر اردبيل كشف و كاميونت توقيف شد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اردبيل با اشاره به دستگيري يك قاچاقچي حرفه اي و سابقه دار در رابطه با كشفيات به دست آمده، گفت: يك دستگاه پژو 405 مورد استفاده اين قاچاقچي در توزيع مواد مخدر نيز توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.
سرهنگ "خيرخواه بشر" در ادامه بر ضرورت مشاركت مردم با پليس در مبارزه بي امان و جدي با سوداگران مرگ را مورد تأكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: تلفن 110 و 130 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش‌هاي مردمي در رابطه با فعاليت‌هاي مجرمانه قاچاقچيان مواد مخدر است.

منبع:ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها