پروژه‌ای که پس از یک میلیارد تومان هزینه، تعطیل شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره گفت: ورزشگاه پنج‌هزار نفری خرم‌دره پس از یک میلیارد تومان هزینه به علت مجاورت با کارخانه سیلیس تعطیل شده است .

پروژه‌ای که پس از یک میلیارد تومان هزینه، تعطیل شد
اسلام محمدی‌پور با اشاره به اینکه روند ساخت استادیوم پنج‌هزار نفری شهرستان خرم‌دره در سال 86 کلید خورد، تصریح کرد: این ورزشگاه در بالای اتوبان و در مجاورت کارخانه سیلیس قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه بعد از هزینه یک میلیاردی، روند ساخت این پروژه متوقف شد، اظهار کرد: به علت مجاورت این ورزشگاه با کارخانه سیلیس و وجود گرد و غبار سیلیسی ناشی از فعالیت این کارخانه و اثبات سرطان‌زا بودن آن، روند ساخت این پروژ متوقف شد .

محمدی‌پور با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف این پروژه، تصریح کرد: کارخانه سیلیس حاضر به خرید زمین و تهیه زمین مناسب برای احداث ورزشگاه جدید است، لذا باید اهتمام لازم برای تعیین تکلیف این پروژه وجود داشه باشد .

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره با اشاره به زیرساخت‌های خوب فوتبال در شهرستان خرم‌دره و استعداد بالای این شهرستان در فونبال، یادآور شد: در حال حاضر تیم آریامینوی خرم‌دره به عنوان نماینده استان در لیگ دسته سوم کشور یکه‌تازی می‌کند و موفقیت‌های خوبی کسب کرده است اما فدراسیون زمین‌های موجود در شهرستان را برای برگزاری مسابقات تایید نمی‌کند.

منبع: ایسنا

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها