دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان خبر داد

اعزام 2 تکواندوکار زنجانی همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان گفت:‌ سونا رزاقی و مهدی کردلو نمایندگان استان زنجان همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام اعزام شدند.

اعزام 2 تکواندوکار زنجانی همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا

مجتبی حبیبی امروز با بیان اینکه تکواندوی استان زنجان در سال‌های گذشته روی ریل پیشرفت قرار گرفته است، اظهار کرد: پشتوانه‌سازی خوبی در سال‌های گذشته برای تکواندوی زنجان ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش تکواندو در شهرستان‌های استان زنجان نیز در دستور کار قرار گرفته بود، تصریح کرد: از دل همین شهرستان‌ها ورزشکاران قهرمانی چون نگار عزیزی بیرون آمد که عنوان‌های قهرمانی برون مرزی نیز کسب کرده‌اند.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه تکواندوکاران زنجانی در تیم‌های ملی نیز حضور بسیار خوبی دارند، ابراز کرد: امیرسینا بختیاری طی ماه‌های گذشته موفق شد عنوان قهرمانی جهان را همراه با تیم ملی کسب و قهرمان جهان شود.

حبیبی با اشاره به اینکه دو ملی پوش زنجانی تیم ملی تکواندو استان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم ویتنام شدند، ابراز کرد:‌ ورزشکاران ملی راهی هوشیمینه در کشور ویتنام شدند.

وی با اشاره به اینکه "سونا رزاقی" قهرمان ارزنده زنجانی در بخش پومسه از استان زنجان همراه تیم ملی عازم ویتنام شده است، اظهار کرد: این ورزشکار ارزنده زنجانی قهرمان آسیا و جهان در بخش پومسه بوده است.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه "مهدی کردلو" نیز از استان زنجان در بخش پاراتکواندو به این مسابقات اعزام شد، گفت: این ملی پوش زنجانی برای نخستین بار در پاراتکواندو و در بخش کیورگی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شدند.

منبع:فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها