استقبال تیم اقتصادی آلمانی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر از استقبال فعالان اقتصادی و صنعتی آلمانی و ایرانی برای سرمایه گذاری در استان بوشهر خبر داد.

استقبال تیم اقتصادی آلمانی برای سرمایه‌گذاری در استان بوشهر

امان الله شجاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر به بازدید گروه‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی از استان بوشهر اشاره کرد و با بیان اینکه سرمایه گذاران آلمانی وضعیت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مورد بررسی قرار دادند اظهار داشت: ا در این بازدید قرار شد در صورت اقتصادی بودن تولید در ایران، برای تولید ماشین‌های برقی سرمایه گذاری کنند.

وی از بازدید این سرمایه‌گذاران از پنج منطقه ویژه دیگر در کشور خبرداد و بیان کرد:با توجه به نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به آبراه بین‌المللی خلیج فارس و ارتباط با آب‌های آزاد جهانی و همسایه با کشورهای حوزه خلیج فارس سرمایه‌گذاران آلمانی و ایرانی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر استقبال کردند.

مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: بر اساس اظهارات این سرمایه‌گذاران آن‌ها در آینده نزدیک نظر نهایی خود را در زمینه سرمایه گذاری در این استان بوشهر اعلام می‌کنند.

شجاعی افزود: در صورتی که این استان برای سرمایه گذاری انتخاب شود، خودروهاى برقى تولید می‌شود.

وی با اشاره به بازدید گروه دوم سرمایه گذاران از ظرفیت‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: سرمایه گذاران داخلى به قصد بررسی‌های لازم برای سفارش ساخت سه کشتی صیادی بزرگ، از کشتی سازی ناخدای جزیره در استان بوشهربازدید کردند.

شجاعی توانمندی کشتی سازی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بازدید کنندگان، ظرفیت کشتی سازی در بوشهر را مورد توجه قرار دادند چراکه چنین توانمندی‌های بزرگی در دیگر نقاط وجود ندارد.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها