بازنشستگان در هر پست و جایگاهی استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند

نماینده مبارکه تاکید کرد: همه بازنشستگان در هر پست و جایگاهی که هستند استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند؛ به جوانان نشان دهیم مجلس قصد حمایت از آنها را دارد و نگاه‌ آنها امروز به رأی ما است.

بازنشستگان در هر پست و جایگاهی استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند

زهرا سعیدی مبارکه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان اظهار داشت: در دولت‌های گذشته تمامی معاونان استاندار به عنوان معاون وزیر در سیستم می‌چرخند، باید به جوانان نشان دهیم که مجلس تمام تلاش خود را برای اشتغال آنها انجام می‌دهد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: این ضعف و ناتوانی ما است که نتوانسته‌ایم چرخه مدیریتی را ایجاد کنیم، پیشکسوتان برای ما مهم هستند و از آنها می‌توانیم در هیئت‌های اندیشه‌ورز استفاده کنیم تا گره‌های اقتصادی را باز کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه بازنشستگان در هر پست و جایگاهی که هستند استعفا دهند تا جوانان جایگزین آنها شوند؛ به جوانان نشان دهیم مجلس قصد حمایت از آنها را دارد و نگاه‌ آنها امروز به رأی ما است.

منبع: ایلنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ج.ک
    0

    اگر در کشور عزیزان بازنشسته از گردونه کار خارج شوند تعداد زیادی نیروی جوان و آماده بکار مشغول بکار میشود. همچنین اگر دولت در صورت داشتن منابع نیروهای دولتی را با سابقه بیست سال تمام بازنشست نماید و این فرآیند تا پنج سال استمرار داشته باشد جمع زیادی از نیروهای جوان کشور وارد کار خواهند شد این طرح منابع مالی زیادی میخواهد اما از سوی دیگر امتیازات ویژه و بیشتری برای دولت خواهد داشت چرا که در اولین گام قدرت کارایی در کشور بالاتر خواهد رفت

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      یه کلمه هم از مادر عروس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها