کارخانه پارچه مقدم البرز موزه صنعتی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از تبدیل کارخانه پارچه مقدم به موزه صنعتی استان البرز خبر داد.

کارخانه پارچه مقدم البرز موزه صنعتی می‌شود

تقی رضایی در ستاد جلسه بازآفرینی استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت بهسازی در این استان اظهار داشت: محله‌های هدفی برای بازآفرینی در استان البرز مورد بررسی قرار گرفته و هدفگذاری شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در محمدشهر مکانی 600 مترمربعی برای بازآفرینی در تظر گرفته شده است، افزود: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی در تپه قشلاق خانه محله احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی برای بازآفرینی اجتماعی به راه و شهرسازی نقشه ارائه کند، گفت: منابع دولت تا سال قبل در اسناد خزانه بازآفرینی مشکل داشت که سرمایه گذاران برای این موضوع استقبال نمی‌کردند.

رضایی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت در خط 4 حصار پیشرفت 30 درصدی دارد، تصریح کرد: شبکه شرب و فاضلاب خط 4 حصار پیشرفت 80 درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه مدرسه 14 کلاسه در اختر آباد و مرکز مدیریت بحراندر محمدشهر و سرای محله نیز احداث میشود و دیدار حائل مرکز پزشکی حصار نیز در این محله برای توسعه محلات احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی البرز با بیان اینکه تاسیس موزه شهرسازی و معماری استان در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: کاخ مروارید، قلعه صمصام و کارخانه مقدم نظرآباد انتخاب و کارخانه مقدم تبدیل به موزه صنعتی استان البرز می‌شود.

وی افزود: 35 هکتار عرصه و اراضی خط 4 حصار نیز تحویل شهرداری کرج شده است.


منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها