نوزاد 650 میلیونی به دنیا آمد! + تصاویر

پدر و مادر جوانی که کمتر از سه ماه به تولد نوزاد شان باقی مانده بود برای تفریح به نیویورک رفته بودند در کمال تعجب والدین خود 11 هفته زودتر به دنیا آمد و لقب گرانترین نوزاد دنیا را گرفت.

نوزاد 650 میلیونی به دنیا آمد! + تصاویر

بیشتر پدر و مادرانی که منتظر تولد نوزاد شان هستند یک دوره 9 ماهه را به انتظار می نشینند اما در این میان بعضی از نوزادان برای ورود به این دنیا عجله می کنند و زودتر به دنیا می آیند. دکس هم یکی از این نوزاد ان است که مادر و پدر خود را در حالی که در سفر تفریحی بودند غافلگیر کرد و هزینه سنگینی بابت این تولد سر دست آنها گذاشت.

«کتی آموس» و «لی جانستون» (Lee Johnston)، که برای تفریحی 4 روزه از انگلیس به نیویورک رفته بودند، و تصور می کردند می توانند پس از این مسافرت به خانه برگردند و سر فرصت، برای به دنیا آمدن فرزندشان، به بیمارستان بروند غافلگیر شدند و درحالی که فکرش را هم نمی کردند فرزندشان 11 هفته زودتر و در روز 28 دسامبر در نیویورک متولد شد.

هزینه زایمان و نگهداری از «دکس»، نوزاد زودرس در بیمارستان، 13 هزار پوند برآورد شد؛ خبر این تولد پرهزینه، در سراسر جهان پخش شد و این نوزاد به نوزاد 131 هزار پوندی شهرت گرفت. با این حال، تمام هزینه این تولد را بیمه و همچنین هدایایی که گرفت تقبل کرد و فشار زیادی به پدر و مادر جوان وارد نشد.

این نوزاد پسر که پا قدمش، سنگین بود، دیروز با هواپیمای شخصی به انگلیس آورده شد. پزشکان گفته بودند نوزاد نباید تا ماه مارس پرواز کند. با این حال، والدینش از آن بیم داشتند که پس از 7 هفته ای که به اجبار در نیویورک مانده اند، باز هم گرفتار شوند. بنابراین به همراه نوزاد خود به انگلیس بازگشتند.

منبع:نمناک

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها