ثبت رکورد ورودی دوومیدانی‌کاران یا نظر سازمان تیم های ملی؟

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: هر رکورد و هر نتیجه ای که ثبت شود، در سازمان تیم های ملی آنالیز و بررسی می شود. در نهایت در جلسه سازمان تیم های ملی نفرات تیم ملی برای بازیهای آسیایی مشخص می شود.

ثبت رکورد ورودی دوومیدانی‌کاران یا نظر سازمان تیم های ملی؟

مجید کیهانی، در خصوص مهلت اعلام اسامی تیم ملی دوومیدانی برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: تا پایان خردادماه زمان داریم تا اسامی تیم ملی را به کمیته ملی المپیک معرفی کنیم. امیدوارم که ورزشکاران بتوانند به شرایط نسبی برسند و ما بتوانیم تیم را تا پایان خردادماه برای جاکارتا ببندیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون ورزشکاری رکورد لازم برای بازی های آسیایی را ثبت کرده است یا خیر؟ گفت: بله. احسان حدادی همان ابتدای سال رکورد خوبی زد.

رییس فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا مسابقه حدادی رسمی بوده یا خیر نیز افرود: دیگر پذیرفته شده است!

وی در ادامه گفت: رکورد حدادی در آن مسابقه اصلا قابل قیاس نیست و فاصله زیادی دارد. به همین دلیل تا پایان فرصتی که داریم منتظر می مانیم. سازمان تیم های ملی است که باید در نهایت در مورد نفرات تیم ملی تصمیم بگیرد.

او تاکید کرد: هر رکورد و هر نتیجه ای که ثبت شود، در سازمان تیم های ملی آنالیز و بررسی می شود. در نهایت در جلسه سازمان تیم های ملی نفرات تیم ملی مشخص می شوند. شاید ورزشکاری هم رکوردی بزند اما ما منتظر می‌مانیم تا در جلسه آخر سازمان تیم ملی در مورد نفرات تیم ملی تصمیم گیری شود.

رییس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا نتیجه پرش ارتفاع سپیده توکلی در مسابقات لیگ طلایی دوومیدانی ثبت نشده است گفت: در دوومیدانی هیات ژوری تصمیم می گیرد. این جلسه تا ساعتی دیگر برگزار می شود. در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا زمانی که در یک نتیجه ابهامی وجود داشت، جلسه هیات ژوری به ریاست رییس کنفدراسیون آسیا تشکیل و در مورد آن ها تصمیم گیری می شد. امروز هم هیات ژوری به ریاست رییس فدراسیون برگزار و تصمیم گیری می شود.

منبع: ایسنا

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها