فتاحی: شایداستقلال و پرسپولیس در هفته اول به مصاف هم بروند

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در قرعه‌کشی لیگ هجدهم امکان دارد استقلال و پرسپولیس در هفته اول یا هفته آخر به مصاف یکدیگر بروند و هیچ چیز از پیش تعیین شده نیست.

فتاحی: شایداستقلال و پرسپولیس در هفته اول به مصاف هم بروند

سعید فتاحی، در مورد انتقادهایی که به زمان قرعه‌کشی لیگ برتر هجدهم مطرح شده است، گفت: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم بسیاری از نمایندگان تیم‌ها از شهرستان‌ها بعد از ظهر به تهران سفر می‌کنند ساعت ۲۲ را برای آغاز مراسم در نظر گرفتیم. ضمن اینکه ما می‌خواستیم بعد از اذان مغرب و افطار مراسم قرعه‌کشی برگزار شود. این مراسم ساعت 22 آغاز می‌شود و قرعه‌کشی از ساعت 22 و 30 دقیقه به مدت نیم ساعت انجام خواهد شد.

وی افزود: اگر شما می‌بینید که مثلا قرعه‌کشی لالیگا ساعت یک بعد از ظهر هست دلیلش حضور اسپانسرهایی از کشورهای شرق آسیا مثل کره و ژاپن هستند و آنها به خاطر اسپانسرهای شرق آسیا این ساعت را انتخاب می‌کنند تا مردم این قسمت از آسیا بتوانند در جریان قرعه‌کشی قرار بگیرند.

فتاحی تصریح کرد:‌ما هم به احترام مردم خودمان این قرعه‌کشی را به اذان مغرب منتقل کردیم تا همه مردم بتوانند مراسم را ببیند.

وی در مورد احتمال برگزاری دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت:‌در قرعه‌کشی این فصل مثل فصل گذشته هیچ چیز از قبل تعیین شده نیست و طبق قرعه ممکن است استقلال و پرسپولیس در همان هفته اول مقابل یکدیگر قرار بگیرند و شاید هم هفته آخر قرعه به نام آنها بیفتد. همه چیز در لیگ برتر هجدهم با قرعه‌کشی مشخص می‌شود.

منبع:فارس

1261

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها