واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شوند

فردیس - فرماندار فردیس با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شوند، گفت: برای تحقق این مهم با دستگاه قضا مذاکره شده است.

واحدهای تولیدی به دلیل بدهی بانکی نباید تعطیل شوند

ابوالفضل اینانلو عصر سه‌شنبه در بازدید از واحدهای شهرک صنعتی فردیس، بابیان اینکه دولت موظف است که از بخش خصوصی حمایت کند، اظهار کرد: فرمانداری فردیس در حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی فروگذار نیست .

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم جذب سرمایه‌گذار، افزود: استاندار البرز توجه و نگاه ویژه‌ای به بخش خصوصی دار همچنین برگزاری منظم جلسات کارگروه رفع موانع تولید استان نشان از توجه ویژه دولت به تولید و اشتغال است .

فرماندار فردیس بابیان اینکه استاندار البرز به مدیران دولتی تأکید کرده است موانع سر راه کارگاه‌ها و صنایع برداشته شود، گفت: با دستگاه‌های خدماتی و قضایی مذاکراتی مبنی بر تعطیل نشدن کارخانه‌ها به دلایل بدهی بانکی، انجام‌شده است .

اینانلو بابیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسان بدون هماهنگی با فرمانداری و شهرداری حق قطع انشعابات آب و برق و گاز را ندارند، تأکید کرد: دولت سعی در هموار کردن راه برای تولیدکنندگان دارد .

وی با اشاره به تعدیل نیرو دریکی از واحدهای شهرک صنعتی شهرستان، گفت: بخشی از مشکلات این شرکت مربوط به انتزاع شهرستان فردیس از کرج است،ه درصدد هستیم مصوبه وزیران که در آن حریم‌های شهرستان فردیس مشخص‌شده را اجرایی کنیم تا این مشکلات حل‌وفصل شود .


منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها